Újrahasznosítható fogkrémes tubust tervezett a Colgate-Palmolive
Úgy tűnik, új korszak indul a fogkrémek világában, a Colgate-Palmolive ugyanis újrahasznosítható tubust tervezett. Az innovatív megoldás azonnal megkapta az Associaton of Plastic Recyclers elismerését.
A cég 2020-ban saját márkája, a Tom’s of Maine alatt dobja piacra a tubust az USA-ban, majd globálisan is szétteríti a Colgate branddel.
A vállalat 2025-re minden termékénél 100 százalékban újrahasznosítható csomagolásra akar átállni. A fogkrémes tubus anyaga az a nagysűrűségű polietilén (HDPE), amelyet a legtöbb újrahasznosítható műanyag palacknál is használnak.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Erős harmadik negyedévet zárt a Colgate-Palmolive, emelte éves előrejelzését
A Colgate-Palmolive a vártnál jobb harmadik negyedéves eredményekről számolt be,…
Tovább olvasom >Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >