Újrahasznosítható fogkrémes tubust tervezett a Colgate-Palmolive
Úgy tűnik, új korszak indul a fogkrémek világában, a Colgate-Palmolive ugyanis újrahasznosítható tubust tervezett. Az innovatív megoldás azonnal megkapta az Associaton of Plastic Recyclers elismerését.
A cég 2020-ban saját márkája, a Tom’s of Maine alatt dobja piacra a tubust az USA-ban, majd globálisan is szétteríti a Colgate branddel.
A vállalat 2025-re minden termékénél 100 százalékban újrahasznosítható csomagolásra akar átállni. A fogkrémes tubus anyaga az a nagysűrűségű polietilén (HDPE), amelyet a legtöbb újrahasznosítható műanyag palacknál is használnak.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Erős harmadik negyedévet zárt a Colgate-Palmolive, emelte éves előrejelzését
A Colgate-Palmolive a vártnál jobb harmadik negyedéves eredményekről számolt be,…
Tovább olvasom >Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >