Újrahasznosítható fogkrémes tubust tervezett a Colgate-Palmolive
Úgy tűnik, új korszak indul a fogkrémek világában, a Colgate-Palmolive ugyanis újrahasznosítható tubust tervezett. Az innovatív megoldás azonnal megkapta az Associaton of Plastic Recyclers elismerését.
A cég 2020-ban saját márkája, a Tom’s of Maine alatt dobja piacra a tubust az USA-ban, majd globálisan is szétteríti a Colgate branddel.
A vállalat 2025-re minden termékénél 100 százalékban újrahasznosítható csomagolásra akar átállni. A fogkrémes tubus anyaga az a nagysűrűségű polietilén (HDPE), amelyet a legtöbb újrahasznosítható műanyag palacknál is használnak.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Erős harmadik negyedévet zárt a Colgate-Palmolive, emelte éves előrejelzését
A Colgate-Palmolive a vártnál jobb harmadik negyedéves eredményekről számolt be,…
Tovább olvasom >Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >