Magazin: Újragondolt árstratégia a Tescónál
Az elmúlt pénzügyi évünket jellemző járvány egyértelművé tette, hogy szükség van a gyors reagálásra, hogy alkalmazkodni tudjunk a folyamatosan változó körülményekhez. Ennek mentén több fejlesztést is végrehajtottunk működésünkben.
Az online vásárlások számának, illetve a rendelések értékének megugrására kapacitásban reagálnunk kellett. Ezért egyrészt tovább növeltük Tesco Otthonról szolgáltatásunk lefedettségi területét, február elejétől pedig már aznapi kiszállítással is elérhetők az itt kapható termékek. Másrészt elindítottuk együttműködésünket a Foodpandával, így országszerte már közel 50 Tesco üzletből viszik ki a futárok a rendeléseket akár fél órán belül. Emellett felújítottuk számos áruházunkat, és megnyitottuk az első Shell-Tesco minishopokat, melyekből országszerte már 23 üzemel.
A fenntarthatóság terén is nagyot léptünk előre: a piacon elsőként vezettünk be 100%-ban újrahasznosítható csomagolást egy teljes termékkategóriánál. Saját márkás háztartási termékeink után pedig azóta tészta- és rizstermékeinket, valamint előre csomagolt gyümölcseinket és zöldségeinket is újrahasznosítható csomagolásban kínáljuk.
Tavaly év végén kezdtük el kidolgozni új árstratégiánkat, így az ukrajnai háború által felerősített áremelkedésekre már hatékonyan tudtunk reagálni, hogy támogassuk vásárlóinkat kiadásaik csökkentésében. A polcokon „árgarancia” jelöléssel hívjuk fel a figyelmet azokra a leggyakrabban keresett, illetve alaptermékekre, amelyek nálunk a legolcsóbbak. A több mint 600 árucikkből álló választék árát minden héten összehasonlítjuk a versenytársainknál érvényes árakkal, és vállaljuk, hogy a legalacsonyabb szinten tartjuk. Ha ezeket a termékeket máshol mégis olcsóbban lehet megvenni, visszafizetjük a különbözetet. De Tesco Clubcarddal rendelkező vásárlóink számos terméket már eleve kedvezőbb áron vásárolhatnak meg, mint a hűségkártyával nem rendelkezők. A nyugdíjasok pedig minden kedden 5% kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből a Clubcard használatával. //
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >