Magazin: Újragondolt árstratégia a Tescónál
Az elmúlt pénzügyi évünket jellemző járvány egyértelművé tette, hogy szükség van a gyors reagálásra, hogy alkalmazkodni tudjunk a folyamatosan változó körülményekhez. Ennek mentén több fejlesztést is végrehajtottunk működésünkben.

Pálinkás Zsolt
vezérigazgató
Tesco-Global
Az online vásárlások számának, illetve a rendelések értékének megugrására kapacitásban reagálnunk kellett. Ezért egyrészt tovább növeltük Tesco Otthonról szolgáltatásunk lefedettségi területét, február elejétől pedig már aznapi kiszállítással is elérhetők az itt kapható termékek. Másrészt elindítottuk együttműködésünket a Foodpandával, így országszerte már közel 50 Tesco üzletből viszik ki a futárok a rendeléseket akár fél órán belül. Emellett felújítottuk számos áruházunkat, és megnyitottuk az első Shell-Tesco minishopokat, melyekből országszerte már 23 üzemel.
A fenntarthatóság terén is nagyot léptünk előre: a piacon elsőként vezettünk be 100%-ban újrahasznosítható csomagolást egy teljes termékkategóriánál. Saját márkás háztartási termékeink után pedig azóta tészta- és rizstermékeinket, valamint előre csomagolt gyümölcseinket és zöldségeinket is újrahasznosítható csomagolásban kínáljuk.
Tavaly év végén kezdtük el kidolgozni új árstratégiánkat, így az ukrajnai háború által felerősített áremelkedésekre már hatékonyan tudtunk reagálni, hogy támogassuk vásárlóinkat kiadásaik csökkentésében. A polcokon „árgarancia” jelöléssel hívjuk fel a figyelmet azokra a leggyakrabban keresett, illetve alaptermékekre, amelyek nálunk a legolcsóbbak. A több mint 600 árucikkből álló választék árát minden héten összehasonlítjuk a versenytársainknál érvényes árakkal, és vállaljuk, hogy a legalacsonyabb szinten tartjuk. Ha ezeket a termékeket máshol mégis olcsóbban lehet megvenni, visszafizetjük a különbözetet. De Tesco Clubcarddal rendelkező vásárlóink számos terméket már eleve kedvezőbb áron vásárolhatnak meg, mint a hűségkártyával nem rendelkezők. A nyugdíjasok pedig minden kedden 5% kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből a Clubcard használatával. //
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >