Újra próbálkozik az Unilever néhány nem alapvető márka eladásával
Újult erővel fog neki az Unilever néhány nem alapvető szépség- és testápolási márkája – így a Q-Tips és az Impulse – eladásának.
Az Unilever a Morgan Stanley és az Evercore befektetési bankokat bízta meg az Elida Beauty üzletágához tartozó márkák portfóliójának értékesítésével – jelentette a Gondola.be belga kiadvány a Reuters beszámolójára hivatkozva.
A kezdeményezés egy két évvel ezelőtti kísérlet újjáélesztését jelenti, és a vállalat működésének racionalizálására összpontosító új vezérigazgató, Hein Schumacher „első jelentős intézkedése” – áll a beszámolóban.
Elida Beauty
2021-ben az Unilever a Credit Suisse-szel társult az Elida Beauty eladására, de még abban az évben leállította a folyamatot, mivel az ajánlatok nem feleltek meg az elvárásainak.
Az Elida Beauty 2022-ben mintegy 760 millió dolláros kumulatív forgalmat bonyolított le. A Reutersnek nyilatkozó források szerint a márka több milliárd dollárt is érhet.
Az Elida Beauty kínálatában olyan márkák is találhatók, mint a Caress, a TIGI, a Timotei, a Monsavon, a St. Ives, a Zwitsal, a Ponds, a Brut, a Moussel, az Alberto Balsam és a Matey.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Waberer’s szállította a Zsolnay Fényfesztivál egyik legkülönlegesebb fényinstallációját
Amikor egy fényalkotás több mint ezer kilométerről érkezik, hogy a…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >