Újra próbálkozik az Unilever néhány nem alapvető márka eladásával
Újult erővel fog neki az Unilever néhány nem alapvető szépség- és testápolási márkája – így a Q-Tips és az Impulse – eladásának.
Az Unilever a Morgan Stanley és az Evercore befektetési bankokat bízta meg az Elida Beauty üzletágához tartozó márkák portfóliójának értékesítésével – jelentette a Gondola.be belga kiadvány a Reuters beszámolójára hivatkozva.
A kezdeményezés egy két évvel ezelőtti kísérlet újjáélesztését jelenti, és a vállalat működésének racionalizálására összpontosító új vezérigazgató, Hein Schumacher „első jelentős intézkedése” – áll a beszámolóban.
Elida Beauty
2021-ben az Unilever a Credit Suisse-szel társult az Elida Beauty eladására, de még abban az évben leállította a folyamatot, mivel az ajánlatok nem feleltek meg az elvárásainak.
Az Elida Beauty 2022-ben mintegy 760 millió dolláros kumulatív forgalmat bonyolított le. A Reutersnek nyilatkozó források szerint a márka több milliárd dollárt is érhet.
Az Elida Beauty kínálatában olyan márkák is találhatók, mint a Caress, a TIGI, a Timotei, a Monsavon, a St. Ives, a Zwitsal, a Ponds, a Brut, a Moussel, az Alberto Balsam és a Matey.
Kapcsolódó cikkeink
Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Szép bőrre hangolva
Az arcápolási piac lendületét sem az inflációs környezet, sem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drága csemege lesz idén a meggy – történelmi mélyponton a termés
Sosem látott feszültség előzi meg az idei meggyszezont: a hazai…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >