Újra próbálkozik az Unilever néhány nem alapvető márka eladásával
Újult erővel fog neki az Unilever néhány nem alapvető szépség- és testápolási márkája – így a Q-Tips és az Impulse – eladásának.
Az Unilever a Morgan Stanley és az Evercore befektetési bankokat bízta meg az Elida Beauty üzletágához tartozó márkák portfóliójának értékesítésével – jelentette a Gondola.be belga kiadvány a Reuters beszámolójára hivatkozva.
A kezdeményezés egy két évvel ezelőtti kísérlet újjáélesztését jelenti, és a vállalat működésének racionalizálására összpontosító új vezérigazgató, Hein Schumacher „első jelentős intézkedése” – áll a beszámolóban.
Elida Beauty
2021-ben az Unilever a Credit Suisse-szel társult az Elida Beauty eladására, de még abban az évben leállította a folyamatot, mivel az ajánlatok nem feleltek meg az elvárásainak.
Az Elida Beauty 2022-ben mintegy 760 millió dolláros kumulatív forgalmat bonyolított le. A Reutersnek nyilatkozó források szerint a márka több milliárd dollárt is érhet.
Az Elida Beauty kínálatában olyan márkák is találhatók, mint a Caress, a TIGI, a Timotei, a Monsavon, a St. Ives, a Zwitsal, a Ponds, a Brut, a Moussel, az Alberto Balsam és a Matey.
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >