Újra próbálkozik az Unilever néhány nem alapvető márka eladásával
Újult erővel fog neki az Unilever néhány nem alapvető szépség- és testápolási márkája – így a Q-Tips és az Impulse – eladásának.
Az Unilever a Morgan Stanley és az Evercore befektetési bankokat bízta meg az Elida Beauty üzletágához tartozó márkák portfóliójának értékesítésével – jelentette a Gondola.be belga kiadvány a Reuters beszámolójára hivatkozva.
A kezdeményezés egy két évvel ezelőtti kísérlet újjáélesztését jelenti, és a vállalat működésének racionalizálására összpontosító új vezérigazgató, Hein Schumacher „első jelentős intézkedése” – áll a beszámolóban.
Elida Beauty
2021-ben az Unilever a Credit Suisse-szel társult az Elida Beauty eladására, de még abban az évben leállította a folyamatot, mivel az ajánlatok nem feleltek meg az elvárásainak.
Az Elida Beauty 2022-ben mintegy 760 millió dolláros kumulatív forgalmat bonyolított le. A Reutersnek nyilatkozó források szerint a márka több milliárd dollárt is érhet.
Az Elida Beauty kínálatában olyan márkák is találhatók, mint a Caress, a TIGI, a Timotei, a Monsavon, a St. Ives, a Zwitsal, a Ponds, a Brut, a Moussel, az Alberto Balsam és a Matey.
Kapcsolódó cikkeink
Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Elkelt az Unilever növényi alapú húsmárkája
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Viverától…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >