Újra megrendezik a PLMA szakkiállítást Amszterdamban
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége közzétette a 2021-es „World of Private Label” Trade Show új időpontját. Az ikonikus esemény december 14-15-én tér vissza az amszterdami RAI Kiállítási Központ csarnokaiba.
Az eseményt tavaly háromszor is újraütemezték, míg végül online került megrendezésre december elején.Idén május volt a céldátum, de a világjárványhoz kötődő rendelkezések miatt az év második felére, az utolsó hónapra tolódott.
Felfokozott várakozás
-Izgatottan várom, hogy újra személyes részvételű szakkiállítást tartsunk 2021-ben, még ha későbbre is csúszott, mint eredetileg terveztük. A PLMA egész csapata és a partnervállalatok is teljes elkötelezettséggel várják és üdvözlik a szakvásár visszatértét Amszterdamba – mondta Peggy Davis, a PLMA elnöke.
A PLMA közleménye szerint a show fizikai konfigurációs és biztonsági irányelvei mindenben megfelelnek és meg fognak felelni az érvényben levő COVID-19 kormányrendeletnek és protokollnak. Extra széles folyosók, a standokon higiéniai eszközkészletek, a standok dizájn kialakítása is követi a szabályzókat, lehetővé teszi majd a távolságtartást is, biztonságos vendéglátás és étkezés garantálja majd a vírusvédelmet.
-A kiállítótereket teljes egészében az elrendelt közösségi távolságtartás figyelembe vételével alakítjuk ki. Ugyanakkor a rendelkezésre álló terület maximalizálására törekszünk, hogy a lehető legjobb személyes élményt garantáljuk – magyarázta a terveket Peggy Davis.
Sajátmárkás találkahely
Több mint 35 éve a PLMA „World of Private Label” a világ legnagyobb nemzetközi, kereskedelmi, sajátmárkáknak szentelt rendezvény, amely felvonultatja a Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége tagvállalatait, a világ minden tájáról érkező gyártó vállalatokat és fogadja a kiskereskedelmi és nagykereskedelmi vállalatok képviselőit. Az utolsó, személyes részvételű szakkiállítás 2019. május 21-22-én volt Amszterdamban, ahol 70 ország 2700 kiállítója mutatta be portfólióját és termékinnovációit. A több mint 15000 szakmai látogató 120 országból érkezett és a kereskedelem teljes palettáját képviselte, kis- és nagykereskedő, exportőr, importőr, disztribútor, közvetítő, ügynökség, gyártó, értékesítő, valamint csomagolás- és dizájntervező szakemberek találkoztak akkor a RAI Központban, a privátcimke nemzetközi seregszemléjén.
Az 1979-ben alapított PLMA tagjai a multinacionális vállalatoktól a kis- és közepes vállalkozásokig terjednek. Irodáik New York-ban vannak, a Nemzetközi Tanács irodája Amszterdamban található és világszerte kiterjedt képviselő hálózattal rendelkeznek. A PLMA több mint 4500 tagvállalat érdekeit képviseli és nekik nyújt magas színvonalú szolgáltatást világszerte. A PLMA 1980-ban mutatta be első szakkiállítását az Egyesült Államokban, első európai szakvásárát Európában, Amszterdamban 1986-ban és első ázsiai kiállítását 1994-ben.
Kapcsolódó cikkeink
A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >