Újra kapható a Piros Mogyorós
2014-ben állította le Piros Mogyorós legendás magyar csokoládémárka termékgyártását a Mondelez Hungária. Egy magyar, komoly édesipari és kereskedelmi tapasztalattal bíró cég éleszti most újjá annak előállítását és forgalmazását, a korábbi gyártóval kötött megállapodása alapján – írja a figyelő nyomán az origo.
A Figyelő interjút készített Szabó Györggyel, a P.O.P. Kft tulajdonostársával és ügyvezetőjével. Ennek a társaságnak köszönhető, hogy a karácsonyi szezonra a Piros Mogyorós több nagy áruházlánc – Auchan, SPAR –, valamint a MOL és az OMV benzinkúti boltjaiban is megtalálható a polcokon.
A cégvezető az interjúban elmondta, hogy a márkanév alá tartozó gyártás beindítása előtt reprezentatív piackutatást végezzek.
Ebből az derült ki hogy a lakosság körében 92 százalékos a márka ismertsége.
A megkérdezettek vásárlási hajlandósága kifejezetten erős volt, 79 százalékos.
Szabó György azt is ismertette, hogy a gyártást egy vajdasági vállalkozás végzi, mely 100 százalékban hazai tulajdonú, és a foglalkoztatottak többsége is magyar. Kifejtette azt is: a magas minőségi színvonalon történő termékelőállításhoz szükséges volt a gyártósori kapacitás bővítése. Ezt a cég önerőből valósította meg.
A P.O.P. Kft. jelentős édességforgalmazói tapasztalattal a háta mögött valósította meg a projektet. A cég két évtizede együtt dolgozik a Mondelez Hungária Kft.-vel. Kereskedelmi hálózatukon keresztül végzik a Milka, a Sport szelet, a Győri Keksz és a Negro termékek forgalmazását. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Izgalmas kérdés, hogyan fog alakulni az ünnepi édességpiac
A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami…
Tovább olvasom >Drágul a szaloncukor: a kakaóbab árának emelkedése is hatással van az ünnepi édességre
A szaloncukor, amely a magyar karácsonyi hagyományok elengedhetetlen része, idén…
Tovább olvasom >Dubai ihlette luxus: a Lindt limitált csokoládéja elképesztő árakon a másodpiacon
A Lindt csokoládé márka neve szinte minden édesszájú számára ismerősen…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >