Újra kapható a Piros Mogyorós
2014-ben állította le Piros Mogyorós legendás magyar csokoládémárka termékgyártását a Mondelez Hungária. Egy magyar, komoly édesipari és kereskedelmi tapasztalattal bíró cég éleszti most újjá annak előállítását és forgalmazását, a korábbi gyártóval kötött megállapodása alapján – írja a figyelő nyomán az origo.
A Figyelő interjút készített Szabó Györggyel, a P.O.P. Kft tulajdonostársával és ügyvezetőjével. Ennek a társaságnak köszönhető, hogy a karácsonyi szezonra a Piros Mogyorós több nagy áruházlánc – Auchan, SPAR –, valamint a MOL és az OMV benzinkúti boltjaiban is megtalálható a polcokon.
A cégvezető az interjúban elmondta, hogy a márkanév alá tartozó gyártás beindítása előtt reprezentatív piackutatást végezzek.
Ebből az derült ki hogy a lakosság körében 92 százalékos a márka ismertsége.
A megkérdezettek vásárlási hajlandósága kifejezetten erős volt, 79 százalékos.
Szabó György azt is ismertette, hogy a gyártást egy vajdasági vállalkozás végzi, mely 100 százalékban hazai tulajdonú, és a foglalkoztatottak többsége is magyar. Kifejtette azt is: a magas minőségi színvonalon történő termékelőállításhoz szükséges volt a gyártósori kapacitás bővítése. Ezt a cég önerőből valósította meg.
A P.O.P. Kft. jelentős édességforgalmazói tapasztalattal a háta mögött valósította meg a projektet. A cég két évtizede együtt dolgozik a Mondelez Hungária Kft.-vel. Kereskedelmi hálózatukon keresztül végzik a Milka, a Sport szelet, a Győri Keksz és a Negro termékek forgalmazását. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >A magyarok kedvenc tortája a dobostorta
A torta, akár házi, akár vásárolt, fontos szerepet játszik a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >