Újra kapható a Lucozade az Egyesült Királyságban
A Lucozade történetének legjelentősebb megújulása keretében új márkaplatformot hozott létre. A márka célja az ital értékesítésének fellendítése az Egyesült Királyság piacán.
A tévéreklámokat, közösségimédia- és instore aktivációt, valamint fogyasztói kóstoltatást magába foglaló „Bring the Energy” kampány a Lucozade három almárkáját, az „Energy”-t, a „Sport”-t és az „Alert”-et kívánja egyesíteni a Blucozade közelmúltbeli bevezetése nyomán.
Az egyesítő márkaplatform azon kétéves kutatás után jött létre, amely megállapította, hogy a vásárlók nem különböztetik meg a három italváltozatot, hanem mindegyiket „Lucozade”-nek tekintik.
Az április 12-én indult két új televíziós reklámfilm a nyári értékesítési szezonban fut.
Az újraindítás részeként a Lucozade termékcsalád logója és csomagolása is újratervezésre került, aminek célja, hogy a termék feltűnőbbé váljon az üzletek polcain.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Új „Skills” receptdobozokkal fejleszti a britek főzőtudását a HelloFresh
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Segítő kutyákat támogat a Persil szeptemberi kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 200 munkahelyet szüntetett meg a Nespresso az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >