Újra kapható a Lucozade az Egyesült Királyságban
A Lucozade történetének legjelentősebb megújulása keretében új márkaplatformot hozott létre. A márka célja az ital értékesítésének fellendítése az Egyesült Királyság piacán.
A tévéreklámokat, közösségimédia- és instore aktivációt, valamint fogyasztói kóstoltatást magába foglaló „Bring the Energy” kampány a Lucozade három almárkáját, az „Energy”-t, a „Sport”-t és az „Alert”-et kívánja egyesíteni a Blucozade közelmúltbeli bevezetése nyomán.
Az egyesítő márkaplatform azon kétéves kutatás után jött létre, amely megállapította, hogy a vásárlók nem különböztetik meg a három italváltozatot, hanem mindegyiket „Lucozade”-nek tekintik.
Az április 12-én indult két új televíziós reklámfilm a nyári értékesítési szezonban fut.
Az újraindítás részeként a Lucozade termékcsalád logója és csomagolása is újratervezésre került, aminek célja, hogy a termék feltűnőbbé váljon az üzletek polcain.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >