Újra kapható a Lucozade az Egyesült Királyságban
A Lucozade történetének legjelentősebb megújulása keretében új márkaplatformot hozott létre. A márka célja az ital értékesítésének fellendítése az Egyesült Királyság piacán.
A tévéreklámokat, közösségimédia- és instore aktivációt, valamint fogyasztói kóstoltatást magába foglaló „Bring the Energy” kampány a Lucozade három almárkáját, az „Energy”-t, a „Sport”-t és az „Alert”-et kívánja egyesíteni a Blucozade közelmúltbeli bevezetése nyomán.
Az egyesítő márkaplatform azon kétéves kutatás után jött létre, amely megállapította, hogy a vásárlók nem különböztetik meg a három italváltozatot, hanem mindegyiket „Lucozade”-nek tekintik.
Az április 12-én indult két új televíziós reklámfilm a nyári értékesítési szezonban fut.
Az újraindítás részeként a Lucozade termékcsalád logója és csomagolása is újratervezésre került, aminek célja, hogy a termék feltűnőbbé váljon az üzletek polcain.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >Tovább erősödnek hazánk agrárkapcsolatai az Egyesült Királysággal
Tovább kell erősíteni az együttműködést a mezőgazdaság és a kereskedelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >