Újra kapható a Lucozade az Egyesült Királyságban
A Lucozade történetének legjelentősebb megújulása keretében új márkaplatformot hozott létre. A márka célja az ital értékesítésének fellendítése az Egyesült Királyság piacán.
A tévéreklámokat, közösségimédia- és instore aktivációt, valamint fogyasztói kóstoltatást magába foglaló „Bring the Energy” kampány a Lucozade három almárkáját, az „Energy”-t, a „Sport”-t és az „Alert”-et kívánja egyesíteni a Blucozade közelmúltbeli bevezetése nyomán.
Az egyesítő márkaplatform azon kétéves kutatás után jött létre, amely megállapította, hogy a vásárlók nem különböztetik meg a három italváltozatot, hanem mindegyiket „Lucozade”-nek tekintik.
Az április 12-én indult két új televíziós reklámfilm a nyári értékesítési szezonban fut.
Az újraindítás részeként a Lucozade termékcsalád logója és csomagolása is újratervezésre került, aminek célja, hogy a termék feltűnőbbé váljon az üzletek polcain.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >