Újított a Tesco Dél-Koreában: Plakátról lehet vásárolni okostelefonnal
Nagy gondban volt a Tesco a Dél-Koreai piacon, üzleti modelljével „csak” a második tudott lenni az országban. A helyi vezetők épp ezért egy forradalmian új ötlettel álltak elő. Kiplakátolták a város köztereit a bolti kínálatukkal.
A dél-koreaiak nem szeretnek vásárolni, rohanó életükbe nem fér bele az esti bevásárlás, mindemellett őrületesen rajonganak a technikai eszközökért. Ezt a két dolgot kapcsolat össze a Tesco, létrehozva a „plakátplázát”.
Az ötlet lényege, hogy a bolt kínálatát közterületen lévő falakra plakátolják, ahol egy okostelefon segítségével vásárolni is lehet. A telefon segítségével csak egy képet kell készíteni a termék vonalkódjáról, az bekerül telefonba, ott megadjuk a mennyiséget és az egész vásárlás hitelesítése után bankszámlánkról fizethetünk is – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >