Újított a Tesco Dél-Koreában: Plakátról lehet vásárolni okostelefonnal
Nagy gondban volt a Tesco a Dél-Koreai piacon, üzleti modelljével „csak” a második tudott lenni az országban. A helyi vezetők épp ezért egy forradalmian új ötlettel álltak elő. Kiplakátolták a város köztereit a bolti kínálatukkal.
A dél-koreaiak nem szeretnek vásárolni, rohanó életükbe nem fér bele az esti bevásárlás, mindemellett őrületesen rajonganak a technikai eszközökért. Ezt a két dolgot kapcsolat össze a Tesco, létrehozva a „plakátplázát”.
Az ötlet lényege, hogy a bolt kínálatát közterületen lévő falakra plakátolják, ahol egy okostelefon segítségével vásárolni is lehet. A telefon segítségével csak egy képet kell készíteni a termék vonalkódjáról, az bekerül telefonba, ott megadjuk a mennyiséget és az egész vásárlás hitelesítése után bankszámlánkról fizethetünk is – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >