Újított a Tesco Dél-Koreában: Plakátról lehet vásárolni okostelefonnal
Nagy gondban volt a Tesco a Dél-Koreai piacon, üzleti modelljével „csak” a második tudott lenni az országban. A helyi vezetők épp ezért egy forradalmian új ötlettel álltak elő. Kiplakátolták a város köztereit a bolti kínálatukkal.
A dél-koreaiak nem szeretnek vásárolni, rohanó életükbe nem fér bele az esti bevásárlás, mindemellett őrületesen rajonganak a technikai eszközökért. Ezt a két dolgot kapcsolat össze a Tesco, létrehozva a „plakátplázát”.
Az ötlet lényege, hogy a bolt kínálatát közterületen lévő falakra plakátolják, ahol egy okostelefon segítségével vásárolni is lehet. A telefon segítségével csak egy képet kell készíteni a termék vonalkódjáról, az bekerül telefonba, ott megadjuk a mennyiséget és az egész vásárlás hitelesítése után bankszámlánkról fizethetünk is – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >