Újfajta repülőjegyeket vezetett be a Lufthansa
Az új termék neve a „zöld repjegy”, ami környezetvédők egy csoportja szerint greenwashing. Az ún. zöld tarifával európai és észak-afrikai célpontokra lehet jegyet váltani a Lufthansánál.

A károsanyag-kibocsátást az extra díj nem csökkenti – így a termék kritikusai
A cég állítása szerint a repülés közben keletkező károsanyag-kibocsátás 80 százalékát kiegyenlítik az extra díjból, melynek 20 százaléka fenntartható üzemanyag fejlesztésére fordítódik. A program indításakor évi 730 ezer, a Lufthansa-csoport tagjai által indított járatra lehet ilyen jegyet váltani.
Persze nincs mindenki elájulva a koncepciótól:
„Az ehhez hasonló rendszerek hamis biztonságérzetet keltenek az utasokban, és elhitetik velük, hogy a kibocsátásuk már nem okoz gondot. A lényeg azonban az, hogy ezek egyike sem fogja csökkenteni a repülés környezeti hatását. Az egyetlen dolog, ami ezt meg fogja tenni, az az, ha eleve nem repülünk”
– idézi Anna Hughes-t, a Flight Free UK kampányszervezet igazgatóját az Euronews.
Kapcsolódó cikkeink
A Lufthansa az amerikai járatok iránti kereslet csökkenésére számít a harmadik negyedévben
A német Lufthansa légitársaság a nyári fellendülés után a harmadik…
Tovább olvasom >Állva utazni? Biztonságosnak bizonyult, de nem kérnek belőle a fapadosok
Újra fellángolt a vita az állóhelyes repülőgép-ülések körül, miután az…
Tovább olvasom >Állva repülni? Újra napirenden az állóhelyes ülések ötlete
A költséghatékonyság új szintjére léphetnek a fapados légitársaságok: ismét napirendre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >