Újdonságokkal rukkol elő a Tokaj Kereskedőház
A Tokaj Kereskedőház borbemutatóján Kiss István, a társaság vezérigazgatója beszámolt a cég tavalyi eredményeiről és az idei tervekről. Erre az évre a kereslet szűkülése miatt 3,2 milliárd forint körüli bevételt várnak a tavalyi 3,8 milliárddal szemben
A kereskedőház az elmúlt években belföldön egyedülálló szervízszolgáltatást alakított ki, azzal a céllal, hogy a legnagyobb mértékben tudjon reagálni vevői kérésére, továbbá, hogy a fogyasztói igényeket direkt módon is képes legyen érzékelni és kezelni. A Kereskedőház éves szinten mintegy 7.200.000 palackot termel, 90 százalékos lefedettséggel – hangzott el a rendezvényen.
A tájékozató alatt bemutatták a Prémium Section és a Grand Selection termékcsaládot, mely a mai igényekhez alkalmazkodva elsősorban a fiatalokhoz és a borhoz értőkhöz szól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >