Újdonságokkal rukkol elő a Lidl
A magyarországi kiskereskedők közül a Lidl elsőként indítja el 5 áruházában tesztjelleggel a lédig tenger gyümölcsei termékek értékesítését. Az egyébként is rendkívül széles termékpaletta ezáltal még tovább bővül. A vállalat célja, hogy minél több, egészséges táplálkozásba illeszthető terméket kínáljon vásárlóinak és az egyre nyitottabb, új ízeket, kulináris kihívásokat keresők igényeit is kiszolgálja.

Lédig termékek
A Lidl innovatív vállalatként folyamatosan figyelemmel kíséri a vásárlói igényeket és annak megfelelően alakítja, fejleszti kínálatát. Az áruházlánc úttörőként vezeti be a lédig tenger gyümölcsei termékek értékesítését, melyek első körben két budapesti áruházban (Fehérvári út, Csalogány utca) valamint a budaörsi, a szentendrei és a veresegyházi üzletekben váltak elérhetővé.
„Közel tíz éve kezdtünk el komolyabban, stratégiai szinten foglalkozni a különféle halakkal. Ma már rendkívül széles, friss, minőségi kínálatunk van, amire különösen büszkék vagyunk, ahogyan arra is, hogy vásárlóink körében egyre népszerűbbek ezek a termékek”.
– mondta Tőzsér Judit, majd hozzátette:
„Az újdonságként megjelenő, lédig tenger gyümölcsei között 7 termék kapott helyet: fehér garnéla, kétféle bundázott garnélák, kagylóhúsok, scampi, tonhalsteak és vegyes tenger gyümölcsei. Mindezzel nem csak az egészséges, de a még változatosabb táplálkozáshoz is hozzájárulhatunk.”
A termékeket a vásárlók az erre a célra kihelyezett zacskókba tudják berakni, de a hűtési lánc megőrzése érdekében javasolt a hűtött és mélyhűtött árucikkekhez használt mélyhűtőszatyor alkalmazása, ami szintén elérhető az áruházakban. A termékek lemérésére ellenőrző mérleg is rendelkezésre áll a hűtőpultok mellett, de az árucikkeket – a zöldséghez és gyümölcsökhöz hasonlóan – a hagyományos és önkiszolgáló kasszáknál történő lemérést követően lehet megvásárolni.
A halak és más tengeri herkentyűk számos pozitív élettani hatással rendelkeznek, többek között ezért is indította el korábban az áruházlánc „Minden péntek halpéntek” elnevezésű akcióját, amelynek keretében 15% kedvezményben részesülnek a vásárlók.
A különféle halak és a tenger gyümölcsei gazdag forrásai lehetnek omega-3 zsírsavaknak, amelyek fontosak az agy és a szív egészségéhez. Ezek az élelmiszerek kiváló fehérjeforrások is, és olyan ásványi anyagokat tartalmaznak, mint a jód, a cink és a szelén, amelyek fontosak a szervezet megfelelő működéséhez. A tengeri herkentyűk fogyasztása hozzájárulhat a szív- és érrendszeri egészséghez, csökkentheti a gyulladást, és előnyös lehet a látás és a bőr egészségére is.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >