Újdonságokkal készül a húsvétra a METRO
A METRO számára a hús- és húskészítmény-kategória mindig is kiemelt fontossággal bírt. A 2012-es év az alapszükségletek kielégítése mellett a regionálisan házias ízekről szólt; így több áruházban helyi ízeket képviselő termékekkel bővült a kínálat.
– Tapasztalatunk szerint az utóbbi évek általános gazdasági környezete előtérbe helyezte a legjobb ár-érték aránnyal rendelkező termékeket – mondja Krubl Yvette kommunikációs vezető. – Természetesen a METRO, partnerei minél teljesebb körű kiszolgálása érdekében minden árszegmensben és árucsoportban kínál termékeket.Tavaly – a 2011-es évhez viszonyítva –
a METRO értékesítése mind értékben, mind mennyiségben nőtt a hagyományos magyar sonkafajtákat illetően.
Húsvétkor a népszerű, kedvező áru saját márkás termékek mellett a választékban megtalálhatóak a magasabb árkategóriás import, elsősorban spanyol, olasz vagy német sonkák is, amelyek
a hagyományos magyar sonka 1,5 hónapos érlelési idejével szemben több hónapos érlelési folyamaton mennek át. A 2011-es évhez viszonyítva a METRO értékesítése mind értékben, mind mennyiségben nőtt a hagyományos magyar sonkafajtákat illetően.
Legnépszerűbb termékük természetesen a (lapockából készült) kötözött sonka, emellett egyre inkább a hagyományos módon, azaz gyorsérlelés nélkül készült termékek irányába tolódik el
a kereslet. A sonkaáruk többsége ma már sertéshúsból készül, a baromfihús-tartalmúak egyre kisebb mértékben vannak jelen a húsvéti választékban. Népszerűbbek a kisebb csomagolási egységek, illetve a lédig termékek is (parasztsonka, parasztlapocka), amelyeket csontozva, darabolva is megvásárolhatnak
a METRO áruházakban.
– A 2012-es újdonságaink (parasztsonka lédig értékesítése) megtartása mellett idén is újdonságokkal készülünk a szezonra: speciális kóstoltatásokat tartunk majd, azonnali vásárlási lehetőséggel, illetve a tavaly év végén visszatért, hazai prémiumkategóriás saját márkánk, a Corvinus prémiumtermékei is elérhetőek lesznek a választékunkban – mondja Krubl Yvette. – A tavaly indított lédig értékesítésünket továbbfejlesztjük, hiszen egyedinek számít, hogy egy több 10 kilós parasztsonkából vevőink kedvük szerinti részeket és mennyiséget vásárolhassanak.
Bár a hús- és húskészítmények a magyar gasztronómia olyan alapelemei, amelyek különösebb marketingtámogatást nem igényelnek, a METRO ennek ellenére kiemelt figyelmet fordít rájuk ebben az időszakban. Az eladáshelyi ösztönzés mellett a METRO Húsvéti Gourmet katalógusában is bemutatják termékkínálatukat, kiemelve a Corvinus saját márkás termékeiket.
– A METRO ATL-kommunikációjának is fókuszában áll a húsvéti termékkínálat, amivel néhány héten belül vásárlóink is találkozhatnak, akiket szeretettel várunk áruházainkba – zárja gondolatait Krubl Yvette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >