Újdonságok a Fuzetea választékában
Első globális kreatív platformját indítja útjára a Fuzetea. A nemzetközi kampány a különbözőségek fúzióját helyezi középpontba, bemutatva, hogy azok a nem mindennapi dolgok, melyek rendkívülivé teszik a világunkat, valójában az ellentétek egyedi kombinációiból állnak.
A kampány indulását egyből két új termékkel ünnepli a márka – már kapható a frissítő Lime & Menta, valamint a nyári szezonra kiadott, limitált Meggy & Bodza.
– Az ellentétek vonzzák egymást, és ha összeérnek, akkor valami még jobb születhet belőlük. Ezeket az egyedi kapcsolódásokat ünnepli a Fuzetea, ami izgalmas összetevőinek ízfúziója révén egyszerre nyújt felfrissülést és kikapcsolódást – fekete és zöld teával, növényi kivonatokkal, különböző gyümölcsös ízekben, hogy mindenki rátalálhasson a számára legmegfelelőbb frissítőre, akár cukormentes változatban is – mondta el Horváth Hanna, a márka magyarországi menedzsere. //
Kapcsolódó cikkeink
Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >Új csomagolást és több hatóanyagot kapott a magyar sportital
Az Absolute Live termékcsalád a visszaváltós rendszer bevezetésével dizájnt is…
Tovább olvasom >Korlátozott ideig kapható Ausztriában a Haribo új Bitter Lemon & Friends változata
Új terméket vezet be Ausztriában a Haribo, amihez ihletet az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >