Újdonságok a Fuzetea választékában
Első globális kreatív platformját indítja útjára a Fuzetea. A nemzetközi kampány a különbözőségek fúzióját helyezi középpontba, bemutatva, hogy azok a nem mindennapi dolgok, melyek rendkívülivé teszik a világunkat, valójában az ellentétek egyedi kombinációiból állnak.
A kampány indulását egyből két új termékkel ünnepli a márka – már kapható a frissítő Lime & Menta, valamint a nyári szezonra kiadott, limitált Meggy & Bodza.
– Az ellentétek vonzzák egymást, és ha összeérnek, akkor valami még jobb születhet belőlük. Ezeket az egyedi kapcsolódásokat ünnepli a Fuzetea, ami izgalmas összetevőinek ízfúziója révén egyszerre nyújt felfrissülést és kikapcsolódást – fekete és zöld teával, növényi kivonatokkal, különböző gyümölcsös ízekben, hogy mindenki rátalálhasson a számára legmegfelelőbb frissítőre, akár cukormentes változatban is – mondta el Horváth Hanna, a márka magyarországi menedzsere. //
Kapcsolódó cikkeink
A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >Új csomagolást és több hatóanyagot kapott a magyar sportital
Az Absolute Live termékcsalád a visszaváltós rendszer bevezetésével dizájnt is…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: az áfa-visszatérítést a nyugdíjasok rendkívül egyszerűen vehetik majd igénybe
A nyugdíjasok áfa-visszatérítését érintő, a pontos szabályozásra vonatkozó információk nélküli,…
Tovább olvasom >Mérsékelt optimizmus és javuló kilátások a közép-európai ingatlanszektorban
A közép-európai ingatlanpiaci szereplők többsége arra számít, hogy idén a…
Tovább olvasom >MBH Bank: javuló gazdasági kilátások, bővülő beruházások, ugyanakkor átmenetileg növekvő infláció várható 2025-ben
Reálbér-emelkedés, stabilizálódó beruházások és a fogyasztás további élénkülése várható 2025-ben,…
Tovább olvasom >