Újabb vegán élelmiszer az ALDI-nál: bio kókuszkrémmel és bio mandulás krémmel bővült az állandó kínálat
Újabb, 100%-ban növényi alapanyagú termékekkel bővült az ALDI magyarországi termékkínálata: az áruházlánc üzleteiben már kapható a Natur Aktiv saját márkás bio kókuszkrém és bio mandulás krém.
Az ALDI minden vásárlói igényre figyel, és ennek megfelelően alakítja ki termékkínálatát. Magyarországon is egyre nagyobb a fogyasztói kereslet a bioélelmiszerek iránt, éppen ezért a vállalat folyamatosan bővíti a kizárólag biotermékekből, készítményekből álló Natur Aktiv saját márkás termékcsaládját. Az áruházlánc most két újabb vegán terméket vett fel állandó kínálatába, a Natur Aktiv bio kókuszkrémet és a Natur Aktiv bio mandulás krémet.
A nagy, 400 grammos kiszerelésben kapható, lágy, marcipános ízű termékek kiváló növényi alapú fehérjeforrások, ideálisak reggelire, tízóraira, hiszen gyümölcsökkel, magvakkal, müzlivel, zabpehellyel, vagy akár joghurtalternatívaként is fogyaszthatók, de édességek, turmixok ízesítéséhez is használhatók. A teljes mértékben növény alapanyagú, magas minőségű vegán biokrémek egyúttal laktózmentesek és hozzáadott cukrot sem tartalmaznak, így a vegán és vegetáriánus fogyasztók mellett a laktóz-intoleranciával élők vagy a cukorszegény diétát folytatók számára is változatos alternatívát kínálnak a táplálkozáshoz.
Az ALDI 2020 májusától új jelölőrendszert vezetett be, amely a polcokon a termékcímke mellett elhelyezett színes piktogramok segítségével különbözteti meg az egyes mentes termékcsoportokat, így például a laktóz-, glutén-, pálmaolajmentes vagy éppen bio-, hozzáadott cukor nélküli, illetve vegán termékeket. Az ALDI jelenleg is mintegy 50 olyan árucikket forgalmaz, amely nem tartalmaz semmilyen állati eredetű összetevőt, így az új Natur Aktiv bio kókuszkrém és a Natur Aktiv bio mandulás krém mellett is egy sötétzöld színű faág rajza jelöli az ALDI áruházaiban, hogy vegán termékről van szó.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >