Újabb vegán élelmiszer az ALDI-nál: bio kókuszkrémmel és bio mandulás krémmel bővült az állandó kínálat
Újabb, 100%-ban növényi alapanyagú termékekkel bővült az ALDI magyarországi termékkínálata: az áruházlánc üzleteiben már kapható a Natur Aktiv saját márkás bio kókuszkrém és bio mandulás krém.
Az ALDI minden vásárlói igényre figyel, és ennek megfelelően alakítja ki termékkínálatát. Magyarországon is egyre nagyobb a fogyasztói kereslet a bioélelmiszerek iránt, éppen ezért a vállalat folyamatosan bővíti a kizárólag biotermékekből, készítményekből álló Natur Aktiv saját márkás termékcsaládját. Az áruházlánc most két újabb vegán terméket vett fel állandó kínálatába, a Natur Aktiv bio kókuszkrémet és a Natur Aktiv bio mandulás krémet.
A nagy, 400 grammos kiszerelésben kapható, lágy, marcipános ízű termékek kiváló növényi alapú fehérjeforrások, ideálisak reggelire, tízóraira, hiszen gyümölcsökkel, magvakkal, müzlivel, zabpehellyel, vagy akár joghurtalternatívaként is fogyaszthatók, de édességek, turmixok ízesítéséhez is használhatók. A teljes mértékben növény alapanyagú, magas minőségű vegán biokrémek egyúttal laktózmentesek és hozzáadott cukrot sem tartalmaznak, így a vegán és vegetáriánus fogyasztók mellett a laktóz-intoleranciával élők vagy a cukorszegény diétát folytatók számára is változatos alternatívát kínálnak a táplálkozáshoz.
Az ALDI 2020 májusától új jelölőrendszert vezetett be, amely a polcokon a termékcímke mellett elhelyezett színes piktogramok segítségével különbözteti meg az egyes mentes termékcsoportokat, így például a laktóz-, glutén-, pálmaolajmentes vagy éppen bio-, hozzáadott cukor nélküli, illetve vegán termékeket. Az ALDI jelenleg is mintegy 50 olyan árucikket forgalmaz, amely nem tartalmaz semmilyen állati eredetű összetevőt, így az új Natur Aktiv bio kókuszkrém és a Natur Aktiv bio mandulás krém mellett is egy sötétzöld színű faág rajza jelöli az ALDI áruházaiban, hogy vegán termékről van szó.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >