Újabb Nestlé innováció: Már nem kell hozzáadott cukor az étcsokoládé előállításához
A Nestlé feltalálta az egészében kakaógyümölcsből készült 70%-os étcsokoládét.
A Nestlé bejelentette, hogy finomított cukor hozzáadása nélkül, kizárólag a kakaógyümölcsben található kakaóbabból és gyümölcshúsból készült egyedi csokoládéval jelenik meg a piacon.
A Nestlé az első terméket idén ősszel a KITKAT CHOCOLATORY hálózatán keresztül Japánban dobja piacra. A bevezetést a Nestlé legnépszerűbb édességmárkái alatt a világ más országaiban jövőre további termékek követik.
A Nestlé egy olyan természetes eljárást fejlesztett ki, amellyel a kakaóból kivont kocsonyás gyümölcshús úgy használható fel a csokoládégyártásnál, hogy az ne menjen az íz, a textúra és a minőség rovására.
A csokoládé eddig hozzáadott finomított cukorral készült. A szabadalmaztatott innováció egyetlen összetevő – a kakaógyümölcs – segítségével kiváló ízű csokoládét eredményez.
Patrice Bula, a Nestlé stratégiai üzletágak, marketing és értékesítési vezetője elmondta: „Büszkék vagyunk, hogy újfajta, hozzáadott cukor nélkül, kizárólag kakaógyümölcsből készült csokoládéval szolgálhatunk a csokoládé szerelmeseinek. Az új termék valódi innováció, mivel a kakaógyümölcs természetes édességének köszönhetően hamisítatlan csokoládé élményt garantál.”
A kakaógyümölcs kakaóbabból és gyümölcsvelőből áll. A puha, édes fehér borítás, ami körbeveszi a kakaóbabszemeket, cukrot tartalmaz. Ennek a gyümölcsvelőnek egy részét a betakarítás után a kakaóbab erjesztésénél használják fel, másik részét eltávolították és kidobták – ezidáig nem használták a csokoládé természetes édesítéséhez összetevőként.
Az új, természetes és izgalmas termékeket előrevetítő innováció bejelentésével a Nestlé megerősíti vezető pozícióját az édességiparban. A Nestlé a KITKAT márkanév alatt először 2018-ban jelent meg a rubin csokoládéval Japánban, majd Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >