Újabb Nestlé innováció: Már nem kell hozzáadott cukor az étcsokoládé előállításához
A Nestlé feltalálta az egészében kakaógyümölcsből készült 70%-os étcsokoládét.
A Nestlé bejelentette, hogy finomított cukor hozzáadása nélkül, kizárólag a kakaógyümölcsben található kakaóbabból és gyümölcshúsból készült egyedi csokoládéval jelenik meg a piacon.
A Nestlé az első terméket idén ősszel a KITKAT CHOCOLATORY hálózatán keresztül Japánban dobja piacra. A bevezetést a Nestlé legnépszerűbb édességmárkái alatt a világ más országaiban jövőre további termékek követik.
A Nestlé egy olyan természetes eljárást fejlesztett ki, amellyel a kakaóból kivont kocsonyás gyümölcshús úgy használható fel a csokoládégyártásnál, hogy az ne menjen az íz, a textúra és a minőség rovására.
A csokoládé eddig hozzáadott finomított cukorral készült. A szabadalmaztatott innováció egyetlen összetevő – a kakaógyümölcs – segítségével kiváló ízű csokoládét eredményez.
Patrice Bula, a Nestlé stratégiai üzletágak, marketing és értékesítési vezetője elmondta: „Büszkék vagyunk, hogy újfajta, hozzáadott cukor nélkül, kizárólag kakaógyümölcsből készült csokoládéval szolgálhatunk a csokoládé szerelmeseinek. Az új termék valódi innováció, mivel a kakaógyümölcs természetes édességének köszönhetően hamisítatlan csokoládé élményt garantál.”
A kakaógyümölcs kakaóbabból és gyümölcsvelőből áll. A puha, édes fehér borítás, ami körbeveszi a kakaóbabszemeket, cukrot tartalmaz. Ennek a gyümölcsvelőnek egy részét a betakarítás után a kakaóbab erjesztésénél használják fel, másik részét eltávolították és kidobták – ezidáig nem használták a csokoládé természetes édesítéséhez összetevőként.
Az új, természetes és izgalmas termékeket előrevetítő innováció bejelentésével a Nestlé megerősíti vezető pozícióját az édességiparban. A Nestlé a KITKAT márkanév alatt először 2018-ban jelent meg a rubin csokoládéval Japánban, majd Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >