Újabb Nestlé innováció: Már nem kell hozzáadott cukor az étcsokoládé előállításához
A Nestlé feltalálta az egészében kakaógyümölcsből készült 70%-os étcsokoládét.
A Nestlé bejelentette, hogy finomított cukor hozzáadása nélkül, kizárólag a kakaógyümölcsben található kakaóbabból és gyümölcshúsból készült egyedi csokoládéval jelenik meg a piacon.
A Nestlé az első terméket idén ősszel a KITKAT CHOCOLATORY hálózatán keresztül Japánban dobja piacra. A bevezetést a Nestlé legnépszerűbb édességmárkái alatt a világ más országaiban jövőre további termékek követik.
A Nestlé egy olyan természetes eljárást fejlesztett ki, amellyel a kakaóból kivont kocsonyás gyümölcshús úgy használható fel a csokoládégyártásnál, hogy az ne menjen az íz, a textúra és a minőség rovására.
A csokoládé eddig hozzáadott finomított cukorral készült. A szabadalmaztatott innováció egyetlen összetevő – a kakaógyümölcs – segítségével kiváló ízű csokoládét eredményez.
Patrice Bula, a Nestlé stratégiai üzletágak, marketing és értékesítési vezetője elmondta: „Büszkék vagyunk, hogy újfajta, hozzáadott cukor nélkül, kizárólag kakaógyümölcsből készült csokoládéval szolgálhatunk a csokoládé szerelmeseinek. Az új termék valódi innováció, mivel a kakaógyümölcs természetes édességének köszönhetően hamisítatlan csokoládé élményt garantál.”
A kakaógyümölcs kakaóbabból és gyümölcsvelőből áll. A puha, édes fehér borítás, ami körbeveszi a kakaóbabszemeket, cukrot tartalmaz. Ennek a gyümölcsvelőnek egy részét a betakarítás után a kakaóbab erjesztésénél használják fel, másik részét eltávolították és kidobták – ezidáig nem használták a csokoládé természetes édesítéséhez összetevőként.
Az új, természetes és izgalmas termékeket előrevetítő innováció bejelentésével a Nestlé megerősíti vezető pozícióját az édességiparban. A Nestlé a KITKAT márkanév alatt először 2018-ban jelent meg a rubin csokoládéval Japánban, majd Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >A húsvéti csokoládévásárlás rejtett buktatói: 3 figyelmeztető jel, amire érdemes odafigyelni
Húsvét közeledtével megtelnek a boltok polcai színes csokinyulakkal és tojásokkal…
Tovább olvasom >Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >