Újabb Nestlé innováció: Már nem kell hozzáadott cukor az étcsokoládé előállításához
A Nestlé feltalálta az egészében kakaógyümölcsből készült 70%-os étcsokoládét.
A Nestlé bejelentette, hogy finomított cukor hozzáadása nélkül, kizárólag a kakaógyümölcsben található kakaóbabból és gyümölcshúsból készült egyedi csokoládéval jelenik meg a piacon.
A Nestlé az első terméket idén ősszel a KITKAT CHOCOLATORY hálózatán keresztül Japánban dobja piacra. A bevezetést a Nestlé legnépszerűbb édességmárkái alatt a világ más országaiban jövőre további termékek követik.
A Nestlé egy olyan természetes eljárást fejlesztett ki, amellyel a kakaóból kivont kocsonyás gyümölcshús úgy használható fel a csokoládégyártásnál, hogy az ne menjen az íz, a textúra és a minőség rovására.
A csokoládé eddig hozzáadott finomított cukorral készült. A szabadalmaztatott innováció egyetlen összetevő – a kakaógyümölcs – segítségével kiváló ízű csokoládét eredményez.
Patrice Bula, a Nestlé stratégiai üzletágak, marketing és értékesítési vezetője elmondta: „Büszkék vagyunk, hogy újfajta, hozzáadott cukor nélkül, kizárólag kakaógyümölcsből készült csokoládéval szolgálhatunk a csokoládé szerelmeseinek. Az új termék valódi innováció, mivel a kakaógyümölcs természetes édességének köszönhetően hamisítatlan csokoládé élményt garantál.”
A kakaógyümölcs kakaóbabból és gyümölcsvelőből áll. A puha, édes fehér borítás, ami körbeveszi a kakaóbabszemeket, cukrot tartalmaz. Ennek a gyümölcsvelőnek egy részét a betakarítás után a kakaóbab erjesztésénél használják fel, másik részét eltávolították és kidobták – ezidáig nem használták a csokoládé természetes édesítéséhez összetevőként.
Az új, természetes és izgalmas termékeket előrevetítő innováció bejelentésével a Nestlé megerősíti vezető pozícióját az édességiparban. A Nestlé a KITKAT márkanév alatt először 2018-ban jelent meg a rubin csokoládéval Japánban, majd Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Világnapján ünnepeljük a csokoládét!
Nehéz, sőt, már-már fájó elképzelni egy olyan világot, amelyben nincsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >