Újabb Nestlé innováció: Már nem kell hozzáadott cukor az étcsokoládé előállításához
A Nestlé feltalálta az egészében kakaógyümölcsből készült 70%-os étcsokoládét.
A Nestlé bejelentette, hogy finomított cukor hozzáadása nélkül, kizárólag a kakaógyümölcsben található kakaóbabból és gyümölcshúsból készült egyedi csokoládéval jelenik meg a piacon.
A Nestlé az első terméket idén ősszel a KITKAT CHOCOLATORY hálózatán keresztül Japánban dobja piacra. A bevezetést a Nestlé legnépszerűbb édességmárkái alatt a világ más országaiban jövőre további termékek követik.
A Nestlé egy olyan természetes eljárást fejlesztett ki, amellyel a kakaóból kivont kocsonyás gyümölcshús úgy használható fel a csokoládégyártásnál, hogy az ne menjen az íz, a textúra és a minőség rovására.
A csokoládé eddig hozzáadott finomított cukorral készült. A szabadalmaztatott innováció egyetlen összetevő – a kakaógyümölcs – segítségével kiváló ízű csokoládét eredményez.
Patrice Bula, a Nestlé stratégiai üzletágak, marketing és értékesítési vezetője elmondta: „Büszkék vagyunk, hogy újfajta, hozzáadott cukor nélkül, kizárólag kakaógyümölcsből készült csokoládéval szolgálhatunk a csokoládé szerelmeseinek. Az új termék valódi innováció, mivel a kakaógyümölcs természetes édességének köszönhetően hamisítatlan csokoládé élményt garantál.”
A kakaógyümölcs kakaóbabból és gyümölcsvelőből áll. A puha, édes fehér borítás, ami körbeveszi a kakaóbabszemeket, cukrot tartalmaz. Ennek a gyümölcsvelőnek egy részét a betakarítás után a kakaóbab erjesztésénél használják fel, másik részét eltávolították és kidobták – ezidáig nem használták a csokoládé természetes édesítéséhez összetevőként.
Az új, természetes és izgalmas termékeket előrevetítő innováció bejelentésével a Nestlé megerősíti vezető pozícióját az édességiparban. A Nestlé a KITKAT márkanév alatt először 2018-ban jelent meg a rubin csokoládéval Japánban, majd Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új társtulajdonos–vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >