Újabb gyártóüzembe invesztál Észak-Amerikában a Ferrero
Az olasz Ferrero csoport 214 millió dolláros (206 millió eurót) beruházása a Kinder Bueno új amerikai gyártóüzemének bővítését célozza.
A beruházás 200 új munkahelyet teremt és 169.000 négyzetméterrel bővíti a Ferrero meglévő, Illinois állambeli Bloomingtonban található gyártóközpontját.
Az új, a tervek szerint 2024-ben megnyitásra kerülő létesítmény az Észak-Amerikában 2019-ben bevezetett Kinder Bueno növekedését hivatott támogatni, amely immár a hetedik legnagyobb márkává vált a kategóriában.
A bővítés révén most először nyílik lehetőség a Kinder termékek Észak-Amerikában történő gyártására.
A beruházást kommentálva Alanna Cotton, a Ferrero North America elnök-vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy Észak-Amerika stratégiai növekedés szempontjából kiemelt régió a vállalat számára, és a gyártási kapacitások bővítése „elő fogja mozdítani a Ferrero azon célját, hogy elsőszámú a snack- és édességgyártóvá váljon „.
A Kinder Bueno gyártósor újabb mérföldkő a Ferrero elmúlt évekbeli észak-amerikai növekedésének útján. A bloomingtoni campusba történő beruházás mellett a vállalat nemrégiben bővítette kapacitását az Ontario állambeli Brantfordban található üzemében.
A jelenleg az Egyesült Államokban, Kanadában és a Karib-térségben nyolc irodát és tizenkét üzemet, valamint raktárat működtető cég 2023-ban új innovációs központot nyit Chicagóban.
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >445 millió kanadai dollárból bővíti ontariói gyárát a Ferrero
A Ferrero Csoport 445 millió kanadai dollárt (319,7 millió amerikai…
Tovább olvasom >Elhunyt a „Nutella atyja”
97 éves korában, 2025. február 14-én elhunyt Francesco Rivella, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >