Újabb „jelelő”boltot nyitott a Starbucks
Az új üzletkoncepció a siketeknek és hallássérülteknek segít Japánban.
A kávéóriás június végén nyitotta meg ötödik Signing Store-ját, amely kiszélesíti a siketek és gyengén hallók munkavállalási lehetőségeit is. A Tokióban található bolt a technológia és a művészet eszközeit használja, hogy a jelelés segítségével növelje a vásárlók élményeit.
A vásárlóknak több lehetőségük is van a rendelés leadásánál, például akár le is írhatják egy notepad-re, mit szeretnének.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
A Starbucks közös kávézással és környezettudatos döntésekkel ünnepli a Föld napját
A Starbucks hisz abban, hogy a példamutatás és az összefogás…
Tovább olvasom >Starbucks® by Nespresso®
A Starbucks® márka Nespresso® kompatibilis kapszuláinak termékcsaládja új taggal bővült…
Tovább olvasom >Idén a személyre szabottság a kulcsszó a kereskedelemben
Személyre szabottság, mesterséges intelligencia, fenntarthatóság – ezek azok a kulcsszavak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >