Újabb élelmiszermentő intézkedést vezet be a Lidl
A Lidl Magyarország elindította „Mentsük meg! élelmiszermentő akcióját, mellyel tovább bővíti az élelmiszerpazarlás mérséklése érdekében tett intézkedéseinek körét. A külsőleg már nem tökéletes, de még fogyasztható gyümölcsöket és zöldségeket egységcsomagban, kedvezményes áron kínálja vásárlóinak, hogy tovább minimalizálja a keletkező élelmiszerfelesleget, valamint ezáltal is támogassa a magyar családok egészséges táplálkozását.
A vállalat évek óta nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerpazarlás csökkentésére, ezért tovább bővíti ezirányú intézkedéseinek körét. Ennek jegyében az áruházlánc novemberben Budapesten elindította a „Mentsük meg!” akciót, ahol a még fogyasztható, de kisebb hibákkal rendelkező zöldségeket és gyümölcsöket egységcsomagban kínálja vásárlóinak. A 3,5 kg-os zöldségből és gyümölcsből vegyesen összeállított csomagokat rendkívül kedvező áron, mindösszesen 399 Ft-ért lehet megvásárolni. A csomagok országszerte, az áruházlánc minden magyarországi áruházában megtalálhatóak lesznek várhatóan 2023. február végével.
„Vezető élelmiszeripari kiskereskedelmi vállalatként tudatában vagyunk felelősségünknek, ezért fenntarthatósági stratégiánk részeként kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a lehető legkevesebb élelmiszer menjen kárba. Legújabb intézkedésünk célja, hogy a még fogyasztható, de kisebb hibákkal rendelkező zöldségek és gyümölcsök jelképes áron történő értékesítésével hozzájáruljunk a magyar családok egészséges táplálkozásához is” – mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
A Lidl Magyarország folyamatosan optimalizálja rendelési folyamatait, hogy ezáltal is csökkentse környezeti terhelését
A vállalat tevékenysége – mind a rendelések, mind pedig az áruházi folyamatok – során arra törekszik, hogy minimálisra csökkentse az élelmiszerfelesleget. Ennek érdekében az áruházlánc élelmiszermentő intézkedéseket hajt végre az optimális, testreszabott megrendelésektől, az árcsökkentett értékesítésen át az élelmiszeradományozással bezárólag, továbbá végső lépésben a fogyasztásra már nem alkalmas élelmiszerek komposztálás által, valamint biogázüzemekben történő újrahasznosításáig. Felelős vállalatként a Lidl azon dolgozik, hogy a fenti intézkedések által megelőzze az élelmiszerfelesleg keletkezését, de ami mindezek ellenére megmaradna, az jó helyre kerüljön. Országos szinten zajló élelmiszermentési programjának keretében ma már több tízezer embert segít havi szinten, a rászorulók támogatásán túl pedig a környezetet is óvja.
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem…
Tovább olvasom >Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >