Újabb árcsökkentés a Lidlnél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsób
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az egyik legkeresettebb árucsoport, a tejek és tejtermékek árát csökkenti. A vállalat legújabb lépésének köszönhetően minden tej olcsóbb lesz, a csökkenés mértéke pedig akár a 10%-ot is elérheti. Az érintett vajak ára átlagosan 5-6%-kal mérséklődik, míg a fogyasztók által legkedveltebb kiszerelésű trappista sajtok esetében akár 200 forintot is megspórolhatnak a vásárlók.

A magyarok kifejezetten sok tejet, tejterméket fogyasztanak
A Lidl Magyarország árképzési politikája során mindig arra törekszik, hogy a magyar vásárlók számára a lehető legjobb árakat kínálja, és maximálisan a családok mellett álljon. Ennek részeként az év során folyamatosan kedvező árakkal és számos akcióval, kuponokkal, tartós árcsökkentésekkel várja a vásárlókat a piacvezető áruházlánc. A vállalat januárban elsőként jelentette be, hogy csökkenti a tojás árát, most pedig a tejek és tejtermékek árát mérsékli.
A magyarok kifejezetten sok tejet, tejterméket fogyasztanak, sőt, egyre többet: a KSH adatai szerint 2023-ban az egy főre jutó éves tejfogyasztás 204 liter tej volt, miközben a 2010-es évek elején ez még csupán 170 liter körül mozgott. A tejek és tejtermékek árának csökkentése tehát napi szintű segítséget jelenthet a vásárlóknak.
A tejek esetében mindegyik termék árát legalább 10 forinttal csökkenti a diszkontlánc, de a 2,8%-os ESL Pilos PET palackos tej 50 forinttal lesz olcsóbb, ami 10%-os árcsökkenést jelent. Emellett a fogyasztók által legkedveltebb kiszerelésű trappista sajtok árát is csökkenti a diszkontlánc, így például a 700 grammos Pilos felezett trappista sajt 200 forinttal lesz olcsóbb. Az érintett vajak pedig átlagosan 5-6%-kal kerülnek kevesebbe, de a vásárlók által közkedvelt Pilos 250 grammos sós vaj ára 12%-kal mérséklődik.
„Folyamatosan monitorozzuk, hogy mely termékeknél tudunk árcsökkentést végrehajtani, és mindent megtenni azért, hogy a legjobb ár-érték arányt és kiváló minőséget biztosíthassuk vásárlóink számára. Most a tejek és tejtermékeken belül négy termékkategóriára – tej, sajt, tejföl és a vaj – vonatkozik az újabb árcsökkentés, ami összesen 30 terméket érint.”
– hangsúlyozta ki Kovács Tibor, a vállalat élelmiszer beszerzésért felelős ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >