Új, vitaminozott diétás kóla az európai piacon
A Coca-Cola 13,7 millió dolláros kampánnyal vezeti be Európában a vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított Diet Coke Plust.
Az először a belga televízióban, mozikban, magazinokban,
közterületen és online felületen futó – termékminta-promócióval is kiegészülő –
európai kampány az „an easier way to goodness" szlogennel hirdeti majd a Diet
Coke Plust. A cél annak a kommunikálása, hogy az ital ugyanolyan ízű, mint a
hagyományos light kóla, de tartalmaz például B6 és B12 vitamint, valamint
cinket és magnéziumot is.
A Diet Coke Plus egyelőre csak az Egyesült Államokban és Belgiumban kapható,
Nagy-Britanniában októberben startol a termék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >