Új, vitaminozott diétás kóla az európai piacon
A Coca-Cola 13,7 millió dolláros kampánnyal vezeti be Európában a vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított Diet Coke Plust.
Az először a belga televízióban, mozikban, magazinokban,
közterületen és online felületen futó – termékminta-promócióval is kiegészülő –
európai kampány az „an easier way to goodness" szlogennel hirdeti majd a Diet
Coke Plust. A cél annak a kommunikálása, hogy az ital ugyanolyan ízű, mint a
hagyományos light kóla, de tartalmaz például B6 és B12 vitamint, valamint
cinket és magnéziumot is.
A Diet Coke Plus egyelőre csak az Egyesült Államokban és Belgiumban kapható,
Nagy-Britanniában októberben startol a termék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét
A CCC Group jelentős akvizícióval erősíti piaci jelenlétét: a vállalat…
Tovább olvasom >