Új, vitaminozott diétás kóla az európai piacon
A Coca-Cola 13,7 millió dolláros kampánnyal vezeti be Európában a vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított Diet Coke Plust.
Az először a belga televízióban, mozikban, magazinokban,
közterületen és online felületen futó – termékminta-promócióval is kiegészülő –
európai kampány az „an easier way to goodness" szlogennel hirdeti majd a Diet
Coke Plust. A cél annak a kommunikálása, hogy az ital ugyanolyan ízű, mint a
hagyományos light kóla, de tartalmaz például B6 és B12 vitamint, valamint
cinket és magnéziumot is.
A Diet Coke Plus egyelőre csak az Egyesült Államokban és Belgiumban kapható,
Nagy-Britanniában októberben startol a termék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >