Új, vitaminozott diétás kóla az európai piacon
A Coca-Cola 13,7 millió dolláros kampánnyal vezeti be Európában a vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított Diet Coke Plust.
Az először a belga televízióban, mozikban, magazinokban,
közterületen és online felületen futó – termékminta-promócióval is kiegészülő –
európai kampány az „an easier way to goodness" szlogennel hirdeti majd a Diet
Coke Plust. A cél annak a kommunikálása, hogy az ital ugyanolyan ízű, mint a
hagyományos light kóla, de tartalmaz például B6 és B12 vitamint, valamint
cinket és magnéziumot is.
A Diet Coke Plus egyelőre csak az Egyesült Államokban és Belgiumban kapható,
Nagy-Britanniában októberben startol a termék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >