Új vezető a Nestlé Hungária NESCAFE üzletág élén
2019 áprilisában Izabela Wajnert vette át a Nestlé Hungária Nescafé üzletágának irányítását. Az új vezető 2001-ben kezdte pályafutását a vállalatnál. Lengyelországban a Food üzletág marketing részlegén dolgozott egyre fontosabb szerepkörökben.
A vállalat 2013-ban nevezte ki a Nestlé Professional üzletág Ukrajnáért és Moldáviáért felelős vezetőjének, Izabela egészen mostanáig irányította ezt a területet. Csapatával a kihívásokkal teli ukrán gazdasági környezetben ért el évről-évre kétszámjegyű forgalomnövekedést és fenntartható eredménybővülést.
A vállalat kávégép üzletág piaci pozícióját újgenerációs kávégépek bevezetésével erősítette meg, a NESCAFÉ Alegriat pedig piacvezetővé tette. A fiatal fogyasztókat innovatív termékekkel sikerült megnyernie, a HoReCa csatornában pedig a prémium szegmensben lett irányítása alatt a Boundy márka piacvezető.
Izabela kávé piachoz kötődő szakértelme, kiváló eredményekre való folyamatos törekvése garancia arra, hogy a Nescafé Magyarországon is sikeresen megőrzi, sőt tovább növeli a piaci pozícióját.
A korábbi vezető, Csete Noémi már 2019. január 1-től a társaság svájci központjában dolgozik, a Nescafé EMENA Strategic Business Managereként. A szakember 1992 óta erősíti a Nestlé csapatát. Ezen idő alatt több területen dolgozott, egyre növekvő felelősségi körökben gyarapítva tapasztalatait. Eredményközpontú munkájával nagymértékben hozzájárult a Beverages kategória magyarországi fejlődéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Folyik a meccs pehelysúlyban
Bár a hazai „árdagály” visszahúzódik, a cereália világpiaci kitettsége –…
Tovább olvasom >Állnak a vártán a csokimárkák
Derekas áremelkedés, amelyet nem túl nagy mennyiségi visszaesés kísért tavaly:…
Tovább olvasom >Nestlé Minis gabonapelyhek
Új szintre emeljük a szórakozást megőrizve az ikonikus brandekhez hasonló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >