Új vezető a Nestlé Hungária NESCAFE üzletág élén
2019 áprilisában Izabela Wajnert vette át a Nestlé Hungária Nescafé üzletágának irányítását. Az új vezető 2001-ben kezdte pályafutását a vállalatnál. Lengyelországban a Food üzletág marketing részlegén dolgozott egyre fontosabb szerepkörökben.
A vállalat 2013-ban nevezte ki a Nestlé Professional üzletág Ukrajnáért és Moldáviáért felelős vezetőjének, Izabela egészen mostanáig irányította ezt a területet. Csapatával a kihívásokkal teli ukrán gazdasági környezetben ért el évről-évre kétszámjegyű forgalomnövekedést és fenntartható eredménybővülést.
A vállalat kávégép üzletág piaci pozícióját újgenerációs kávégépek bevezetésével erősítette meg, a NESCAFÉ Alegriat pedig piacvezetővé tette. A fiatal fogyasztókat innovatív termékekkel sikerült megnyernie, a HoReCa csatornában pedig a prémium szegmensben lett irányítása alatt a Boundy márka piacvezető.
Izabela kávé piachoz kötődő szakértelme, kiváló eredményekre való folyamatos törekvése garancia arra, hogy a Nescafé Magyarországon is sikeresen megőrzi, sőt tovább növeli a piaci pozícióját.
A korábbi vezető, Csete Noémi már 2019. január 1-től a társaság svájci központjában dolgozik, a Nescafé EMENA Strategic Business Managereként. A szakember 1992 óta erősíti a Nestlé csapatát. Ezen idő alatt több területen dolgozott, egyre növekvő felelősségi körökben gyarapítva tapasztalatait. Eredményközpontú munkájával nagymértékben hozzájárult a Beverages kategória magyarországi fejlődéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Agrárminisztérium: több mint fél évszázada a hazai élelmiszeripar élvonalában
Az élelmiszeripar jövőjét azok a fiatal szakemberek formálják, akik tisztelik…
Tovább olvasom >Több mint fél évszázada a hazai élelmiszeripar élvonalában
Az élelmiszeripar jövőjét azok a fiatal szakemberek formálják, akik tisztelik…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >