Új vezető a Nestlé Hungária NESCAFE üzletág élén
2019 áprilisában Izabela Wajnert vette át a Nestlé Hungária Nescafé üzletágának irányítását. Az új vezető 2001-ben kezdte pályafutását a vállalatnál. Lengyelországban a Food üzletág marketing részlegén dolgozott egyre fontosabb szerepkörökben.
A vállalat 2013-ban nevezte ki a Nestlé Professional üzletág Ukrajnáért és Moldáviáért felelős vezetőjének, Izabela egészen mostanáig irányította ezt a területet. Csapatával a kihívásokkal teli ukrán gazdasági környezetben ért el évről-évre kétszámjegyű forgalomnövekedést és fenntartható eredménybővülést.
A vállalat kávégép üzletág piaci pozícióját újgenerációs kávégépek bevezetésével erősítette meg, a NESCAFÉ Alegriat pedig piacvezetővé tette. A fiatal fogyasztókat innovatív termékekkel sikerült megnyernie, a HoReCa csatornában pedig a prémium szegmensben lett irányítása alatt a Boundy márka piacvezető.
Izabela kávé piachoz kötődő szakértelme, kiváló eredményekre való folyamatos törekvése garancia arra, hogy a Nescafé Magyarországon is sikeresen megőrzi, sőt tovább növeli a piaci pozícióját.
A korábbi vezető, Csete Noémi már 2019. január 1-től a társaság svájci központjában dolgozik, a Nescafé EMENA Strategic Business Managereként. A szakember 1992 óta erősíti a Nestlé csapatát. Ezen idő alatt több területen dolgozott, egyre növekvő felelősségi körökben gyarapítva tapasztalatait. Eredményközpontú munkájával nagymértékben hozzájárult a Beverages kategória magyarországi fejlődéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >Kedvenckényeztetés okosabban
Újra nő az állateledelek piaca, a gyártói márkák megint erősödni…
Tovább olvasom >Alapos anyagdrágulás a csokoládéknál
Széthúzta a mezőnyt a kakaóbab drágulása a csokoládék között: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >