Új vezető a GfK Hungária médiaszektorának élén
2010. augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját.
Kántor Kata tanulmányait Magyarországon és Nagy-Britanniában végezte. 1992-ben szerzett diplomát a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és 1991-ben elvégezte a Buckinghamshire College of Higher Education export marketing szakát. 1992-től dolgozott a McCann Ericksonnál médiatervezőként, majd médiaigazgatóként, 2002-től pedig az Universal McCann médiaigazgatói pozícióját töltötte be.
A szakember a Média szektor vezetőjeként a GfK Hungária médiakutatási területének teljes körű menedzsmentjéért felel majd. Feladata magába foglalja a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartást, valamint a GfK Hungária stratégiai céljaival összhangban új ügyfelek felkutatását is. Az új vezető irányítása alá esik a nemzetközi GfK médiakutatási eszközök magyarországi bevezetése, illetve a hazai piac igényeihez illeszkedő termékfejlesztés koordinálása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >