Új vezető a GfK Hungária médiaszektorának élén
2010. augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját.
Kántor Kata tanulmányait Magyarországon és Nagy-Britanniában végezte. 1992-ben szerzett diplomát a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és 1991-ben elvégezte a Buckinghamshire College of Higher Education export marketing szakát. 1992-től dolgozott a McCann Ericksonnál médiatervezőként, majd médiaigazgatóként, 2002-től pedig az Universal McCann médiaigazgatói pozícióját töltötte be.
A szakember a Média szektor vezetőjeként a GfK Hungária médiakutatási területének teljes körű menedzsmentjéért felel majd. Feladata magába foglalja a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartást, valamint a GfK Hungária stratégiai céljaival összhangban új ügyfelek felkutatását is. Az új vezető irányítása alá esik a nemzetközi GfK médiakutatási eszközök magyarországi bevezetése, illetve a hazai piac igényeihez illeszkedő termékfejlesztés koordinálása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >