Új vezető a GfK Hungária médiaszektorának élén

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 08. 03. 00:00

2010. augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját.

Kántor Kata tanulmányait Magyarországon és Nagy-Britanniában végezte. 1992-ben szerzett diplomát a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és 1991-ben elvégezte a Buckinghamshire College of Higher Education export marketing szakát. 1992-től dolgozott a McCann Ericksonnál médiatervezőként, majd médiaigazgatóként, 2002-től pedig az Universal McCann médiaigazgatói pozícióját töltötte be.
A szakember a Média szektor vezetőjeként a GfK Hungária médiakutatási területének teljes körű menedzsmentjéért felel majd. Feladata magába foglalja a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartást, valamint a GfK Hungária stratégiai céljaival összhangban új ügyfelek felkutatását is. Az új vezető irányítása alá esik a nemzetközi GfK médiakutatási eszközök magyarországi bevezetése, illetve a hazai piac igényeihez illeszkedő termékfejlesztés koordinálása.

Kapcsolódó cikkeink