Új vezető a GfK Hungária médiaszektorának élén
2010. augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját.
Kántor Kata tanulmányait Magyarországon és Nagy-Britanniában végezte. 1992-ben szerzett diplomát a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen és 1991-ben elvégezte a Buckinghamshire College of Higher Education export marketing szakát. 1992-től dolgozott a McCann Ericksonnál médiatervezőként, majd médiaigazgatóként, 2002-től pedig az Universal McCann médiaigazgatói pozícióját töltötte be.
A szakember a Média szektor vezetőjeként a GfK Hungária médiakutatási területének teljes körű menedzsmentjéért felel majd. Feladata magába foglalja a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartást, valamint a GfK Hungária stratégiai céljaival összhangban új ügyfelek felkutatását is. Az új vezető irányítása alá esik a nemzetközi GfK médiakutatási eszközök magyarországi bevezetése, illetve a hazai piac igényeihez illeszkedő termékfejlesztés koordinálása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >