Új vezető a Dreher értékesítése élén
2020-tól Gyovai Györgyi felel a Dreher értékesítésének irányításáért és tagja az Igazgatótanácsnak is. A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik a vállalathoz. Korábbi tapasztalatait különböző élelmiszeripari vállalatoknál szerezte, rendkívül sokoldalú szakmai kompetenciákra téve szert a vállalati vezetés számos területén.
Gyovai Györgyi felsőfokú tanulmányait a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán végezte. Több mint két évtizedes szakmai múltja során több felsővezetői területen is kipróbálta magát, tapasztalatokat szerezve egyebek mellett az üzleti irányítás, a marketing, a kommunikáció és a beszerzés terén.
A Marsnál Magyarországon és Lengyelországban dolgozott beszerzési és marketing pozíciókban, valamint a Danone csecsemőtáplálás divíziójának marketingjét is vezette. 2013 júliusában csatlakozott a Nestlé Hungária Kft.-hez, majd 2015-ben vette át a cég egyik üzletága, a Nespresso irányítását.
„Nagy öröm számomra, hogy egy ilyen nagymúltú vállalat értékesítési feladatait vehetem át. 165 év minden tradíciója és a sörfőző mesterek innovációja egyszerre van jelen a Dreher termékekben. A cég nem véletlenül vezető a sörpiacon, és én is azon leszek, hogy tovább bővítsem a márka és termékei hazai piacát” – mondta el Gyovai Györgyi az új kihívás kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
A cseh Kofola üdítő gyártója megvásárolta a Pivovary CZ Csoportot
A csehországi üdítőital-gyártó Kofola CeskoSlovensko az ország ötödik legnagyobb sörgyártójának,…
Tovább olvasom >Két magyar város is az élvonalban, ha sörárakról van szó
Magyarország büszkén áll az európai sörárak dobogóján, ahol Debrecen és…
Tovább olvasom >Egy karton esetén 1200 forinttal kerül többe a sör januártól
Az új üveg visszaváltási rendszer január elsejétől lép életbe, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kedvezményes karácsonyi készülődés a Tescóval
Advent közeledtével gyerekek és felnőttek egyaránt elkezdik a visszaszámlálást az…
Tovább olvasom >Green Friday kampányt indít a Mastercard, hogy felhívja a figyelmet a tudatos költekezésre
A Mastercard a közelgő ünnepi vásárlási szezon előtt indítja el…
Tovább olvasom >Újdonságokkal rukkol elő a Lidl
A magyarországi kiskereskedők közül a Lidl elsőként indítja el 5…
Tovább olvasom >