Új vezető a Dreher értékesítése élén
2020-tól Gyovai Györgyi felel a Dreher értékesítésének irányításáért és tagja az Igazgatótanácsnak is. A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik a vállalathoz. Korábbi tapasztalatait különböző élelmiszeripari vállalatoknál szerezte, rendkívül sokoldalú szakmai kompetenciákra téve szert a vállalati vezetés számos területén.
Gyovai Györgyi felsőfokú tanulmányait a Külkereskedelmi Főiskolán, majd a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán végezte. Több mint két évtizedes szakmai múltja során több felsővezetői területen is kipróbálta magát, tapasztalatokat szerezve egyebek mellett az üzleti irányítás, a marketing, a kommunikáció és a beszerzés terén.
A Marsnál Magyarországon és Lengyelországban dolgozott beszerzési és marketing pozíciókban, valamint a Danone csecsemőtáplálás divíziójának marketingjét is vezette. 2013 júliusában csatlakozott a Nestlé Hungária Kft.-hez, majd 2015-ben vette át a cég egyik üzletága, a Nespresso irányítását.
„Nagy öröm számomra, hogy egy ilyen nagymúltú vállalat értékesítési feladatait vehetem át. 165 év minden tradíciója és a sörfőző mesterek innovációja egyszerre van jelen a Dreher termékekben. A cég nem véletlenül vezető a sörpiacon, és én is azon leszek, hogy tovább bővítsem a márka és termékei hazai piacát” – mondta el Gyovai Györgyi az új kihívás kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >