Új vezető a Borsodi Sörgyár marketing csapatának élén
A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy október 3-tól Peresztegi Ágnes tölti be a vállalat marketing igazgatói posztját. A szakember feladata a Borsodi brand és a sörgyár által gyártott és forgalmazott prémium és egyéb márkák marketingtevékenységének irányítása lesz.
Mielőtt csatlakozott volna a Borsodi Sörgyárhoz, Peresztegi Ágnes szenior marketing menedzserként dolgozott a Vodafone Magyarországnál, azt megelőzően pedig olyan FMCG vállalatok hazai képviseleténél szerzett tapasztalatot márkamenedzsment területen, mint a Heineken, a Mars és az Unilever.
„Munkám során mindig arra törekedtem, hogy élményt adjunk a fogyasztóknak, és a Borsodinál is ezt a szemléletet szeretném továbbvinni. Számos erős márka van a sörgyár kínálatában, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy mi jussunk először a sörkedvelők eszébe, ha egy igazán különleges sörélményre vágynak ” – mondta az új marketingigazgató a kinevezés kapcsán.
Peresztegi Ágnes a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerezte első diplomáját nemzetközi marketing szakirányon. Ezt követően a Corvinus Egyetemen végzett szociológus – közgazdászként, 2016 júliusában pedig sikeresen elvégezte a CEU MBA képzését.
Kapcsolódó cikkeink
Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Borsodi Friss 0,0% Mangó-maracuja
0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >