Új vezető a Borsodi Sörgyár marketing csapatának élén
A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy október 3-tól Peresztegi Ágnes tölti be a vállalat marketing igazgatói posztját. A szakember feladata a Borsodi brand és a sörgyár által gyártott és forgalmazott prémium és egyéb márkák marketingtevékenységének irányítása lesz.
Mielőtt csatlakozott volna a Borsodi Sörgyárhoz, Peresztegi Ágnes szenior marketing menedzserként dolgozott a Vodafone Magyarországnál, azt megelőzően pedig olyan FMCG vállalatok hazai képviseleténél szerzett tapasztalatot márkamenedzsment területen, mint a Heineken, a Mars és az Unilever.
„Munkám során mindig arra törekedtem, hogy élményt adjunk a fogyasztóknak, és a Borsodinál is ezt a szemléletet szeretném továbbvinni. Számos erős márka van a sörgyár kínálatában, és a jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy mi jussunk először a sörkedvelők eszébe, ha egy igazán különleges sörélményre vágynak ” – mondta az új marketingigazgató a kinevezés kapcsán.
Peresztegi Ágnes a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerezte első diplomáját nemzetközi marketing szakirányon. Ezt követően a Corvinus Egyetemen végzett szociológus – közgazdászként, 2016 júliusában pedig sikeresen elvégezte a CEU MBA képzését.
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország az elsők között hirdethet a TikTokon
Aki azt gondolja, hogy még mindig a szöveges és a…
Tovább olvasom >Fenntartható üzleti modellek fejlesztésében segít a MOME OPEN új képzése
A fenntartható vállalkozásfejlesztés üzleti hatékonyságáról kaphatnak új és korszerű képet…
Tovább olvasom >Sörszövetség – jelen, múlt, jövő
Szakmai kerekasztal-beszélgetéssel, majd az azt követő állófogadással ünnepelte fennállásának 30.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Johnson & Johnson leállítja a talkum-alapú babapúder globális értékesítését
A Johnson & Johnson 2023-ban leállítja a talkum alapú babapúder…
Tovább olvasom >Az otthon elkészített jegeskávéra szavaznak a magyarok a Costa Coffee felmérése szerint
Nyáron a forróságban nincs is jobb, mint egy csésze jegeskávé:…
Tovább olvasom >Nincs több OBI-katalógus, ennyi volt!
Az OBI követi a nyugat-európai trendeket Magyarországon is, ezért többé…
Tovább olvasom >