Új V-Love márkát indít a Migros
Elindította új saját márkáját, a V-Love-ot a Mogros. A cég ezzel kibővítette a növényi alapú és vegetáriánus ételeinek választékát.
Az első V-Love termékek zöldség alapú burgerek, kolbászok és grillkolbászok. Mindhárom terméket a Migros fejlesztette ki. A termékek 100 százalékban növényi alapúak és a V-címkével minősítettek.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Migros CoffeeB gépe: zéró hulladék a kávézás új szintre emelése
A svájci Migros vállalat bemutatta legújabb kávézási technológiáját, a CoffeeB…
Tovább olvasom >Minden várakozást felülmúlt idén az Anuga
A világ első számú élelmiszer- és italszakmai vására, az Anuga…
Tovább olvasom >A Kellogg új növényi alapú hamburgerrel kívánja felkelteni a mindenevő fogyasztók érdeklődését
A MorningStar Farms tulajdonosa az állati eredetű hamburgerek ízét és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >