Új üzenethez új reklámfilm a Heinekentől

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 02. 22. 10:55

A Heineken legújabb, „The Entrance” címet viselő reklámfilmje február 21-től Magyarországon is látható. Az új kampánnyal a márka rajongói a Heineken Facebook oldalán találkozhattak először, néhány hét alatt 900.000-en tekintették meg. A film az új globális márkakampány része, amelynek keretén belül bemutatták az új nemzetközi márkaszlogent is: „Open your world”. Az új reklámfilm és szlogen hűen közvetíti a márka nemzetköziségét, nyitott és magabiztos személyiségét.

A filmet a Wieden+Kennedy készítette, amely az amsterdami iroda egyik vezető reklámügynöksége, rendezője a már számos díjat elnyert Frederik Bond. A reklámfilmet közel egy hétig forgatták Barcelonában, 280 szereplő közreműködésével, akik mind a márka nemzetköziségét emelik ki. A szpot központi figurája a francia Eric Monjoin, akit a lazasága és szerethető személyisége miatt választottak ki főszereplőnek. A filmben bemutatja, hogyan kell tökéletesen megérkezni egy partira: végigmegy a termeken, miközben színes karakterekbe botlik, többek között egy főméltóság gyönyörű feleségébe, egy olajbáróba, egy kung-fuzó orvgyilkosba, végül a színpadon találja magát a The Asteroid Galaxy Tour énekesnőjével. A dán alternatív pop együttes a filmben a „The Golden Age” című számot adja elő.

„Ez a film hangsúlyossá teszi a Heineken kozmopolita és kortárs karakterét, merészen frissíti fel a márka méltán híres szellemességét, megerősíti megkülönböztetését más söröktől” – mondta el az új reklámról Bram Westenbrink, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt márkaigazgatója. – „A világszínvonalú produkció kiemeli a márka exkluzivitását és prémium jellegét.”

A kampány 90, 60, 45, és 30 másodperc hosszúságú spotokat tartalmaz, valamint 11 rövid szórakoztató filmet a Youtube-on és az immár magyar tartalommal is jelentkező Facebook rajongói oldalon, amelyek betekintést engednek a filmben szereplő karakterek titkos háttértörténeteibe. Magyarországon először a 60 másodperces változattal találkozhatnak a tévénézők, majd miután már megismerkedtek a történettel, a rövidebb, 30 másodperces verzió kerül adásba.

Kapcsolódó cikkeink