Új üzenethez új reklámfilm a Heinekentől
A Heineken legújabb, „The Entrance” címet viselő reklámfilmje február 21-től Magyarországon is látható. Az új kampánnyal a márka rajongói a Heineken Facebook oldalán találkozhattak először, néhány hét alatt 900.000-en tekintették meg. A film az új globális márkakampány része, amelynek keretén belül bemutatták az új nemzetközi márkaszlogent is: „Open your world”. Az új reklámfilm és szlogen hűen közvetíti a márka nemzetköziségét, nyitott és magabiztos személyiségét.
A filmet a Wieden+Kennedy készítette, amely az amsterdami iroda egyik vezető reklámügynöksége, rendezője a már számos díjat elnyert Frederik Bond. A reklámfilmet közel egy hétig forgatták Barcelonában, 280 szereplő közreműködésével, akik mind a márka nemzetköziségét emelik ki. A szpot központi figurája a francia Eric Monjoin, akit a lazasága és szerethető személyisége miatt választottak ki főszereplőnek. A filmben bemutatja, hogyan kell tökéletesen megérkezni egy partira: végigmegy a termeken, miközben színes karakterekbe botlik, többek között egy főméltóság gyönyörű feleségébe, egy olajbáróba, egy kung-fuzó orvgyilkosba, végül a színpadon találja magát a The Asteroid Galaxy Tour énekesnőjével. A dán alternatív pop együttes a filmben a „The Golden Age” című számot adja elő.
„Ez a film hangsúlyossá teszi a Heineken kozmopolita és kortárs karakterét, merészen frissíti fel a márka méltán híres szellemességét, megerősíti megkülönböztetését más söröktől” – mondta el az új reklámról Bram Westenbrink, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt márkaigazgatója. – „A világszínvonalú produkció kiemeli a márka exkluzivitását és prémium jellegét.”
A kampány 90, 60, 45, és 30 másodperc hosszúságú spotokat tartalmaz, valamint 11 rövid szórakoztató filmet a Youtube-on és az immár magyar tartalommal is jelentkező Facebook rajongói oldalon, amelyek betekintést engednek a filmben szereplő karakterek titkos háttértörténeteibe. Magyarországon először a 60 másodperces változattal találkozhatnak a tévénézők, majd miután már megismerkedtek a történettel, a rövidebb, 30 másodperces verzió kerül adásba.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >