Új ügyvezető az Urban élén
2020. év végén tulajdonosváltás történt a nápolyipiac meghatározó szereplője, az Urban Édesipari Kft., korábbi nevén UésU, élén. Így januártól a cég új ügyvezető igazgatói pozícióját Major Varga Éva tölti be.
Major Varga Éva a Bonafarm Csoporton belül, a Sole-Mizo kötelékében dolgozott 2006-tól marketingigazgatói, a szerb leányvállalatnál vezérigazgatói, majd exportigazgatói pozícióban.
Éva elmondása szerint, az új tulajdonosi kör folytatni kívánja a cég töretlen, immár hagyományosnak mondható növekedését. A szakmai körben is elismerésnek örvendő vállalat elkötelezett abban, hogy helyi adottságaival és biztos termelési technológia nyújtotta előnyökkel, a hazai és a régiós közép-kelet-európai piacokon is fenntartható versenyelőnyt teremtsen, költséghatékony termeléssel és sikeres márkaépítéssel. Az Urban a hagyományos értékek képviselője, az igazi és megszokott hazai ízeket keresők kedvence, de egy innovatív, megújulni képes vállalat is egyben.
Éva nagy lelkesedéssel beszélt az új, éppen bevezetés alatt álló modern, hozzáadott cukor nélküli termékeikről, további beruházási és termékfejlesztési terveikről. A megújulás első lépéseként a márkalogót gondolták újra, és ezzel párhuzamosan egy erőteljes márkaépítés kezdődik majd az online térben is. //
Kapcsolódó cikkeink
Új Mizo Coffee Selection ízek!
A Mizo Coffee Selection ízesített kínálata tovább bővült két izgalmas,…
Tovább olvasom >Szurkolj és nyerj a Mizoval!
A nyári sportesemények idejére a Mizo az MLSZ szponzoraként büszke…
Tovább olvasom >A digitalizáció hozzájárul az élelmiszeripar versenyképesség növekedéséhez
A technológiai fejlődés és az informatikai eszközök térnyerése forradalmasíthatja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >