Új ügyvezető az Urban élén
2020. év végén tulajdonosváltás történt a nápolyipiac meghatározó szereplője, az Urban Édesipari Kft., korábbi nevén UésU, élén. Így januártól a cég új ügyvezető igazgatói pozícióját Major Varga Éva tölti be.

Major Varga Éva
ügyvezető
Urban
Major Varga Éva a Bonafarm Csoporton belül, a Sole-Mizo kötelékében dolgozott 2006-tól marketingigazgatói, a szerb leányvállalatnál vezérigazgatói, majd exportigazgatói pozícióban.
Éva elmondása szerint, az új tulajdonosi kör folytatni kívánja a cég töretlen, immár hagyományosnak mondható növekedését. A szakmai körben is elismerésnek örvendő vállalat elkötelezett abban, hogy helyi adottságaival és biztos termelési technológia nyújtotta előnyökkel, a hazai és a régiós közép-kelet-európai piacokon is fenntartható versenyelőnyt teremtsen, költséghatékony termeléssel és sikeres márkaépítéssel. Az Urban a hagyományos értékek képviselője, az igazi és megszokott hazai ízeket keresők kedvence, de egy innovatív, megújulni képes vállalat is egyben.
Éva nagy lelkesedéssel beszélt az új, éppen bevezetés alatt álló modern, hozzáadott cukor nélküli termékeikről, további beruházási és termékfejlesztési terveikről. A megújulás első lépéseként a márkalogót gondolták újra, és ezzel párhuzamosan egy erőteljes márkaépítés kezdődik majd az online térben is. //
Kapcsolódó cikkeink
Ízekre szedve
Ma már nem elég a jegeskávé-portfóliókat erősség vagy kávétípus szerint…
Tovább olvasom >MIZO Coffee Selection – Caramel Cappuccino
Az idei jegeskávészezont egy igazán kényeztető újdonsággal indítjuk el: megérkezett…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >