Új ügyvezető az Urban élén
2020. év végén tulajdonosváltás történt a nápolyipiac meghatározó szereplője, az Urban Édesipari Kft., korábbi nevén UésU, élén. Így januártól a cég új ügyvezető igazgatói pozícióját Major Varga Éva tölti be.

Major Varga Éva
ügyvezető
Urban
Major Varga Éva a Bonafarm Csoporton belül, a Sole-Mizo kötelékében dolgozott 2006-tól marketingigazgatói, a szerb leányvállalatnál vezérigazgatói, majd exportigazgatói pozícióban.
Éva elmondása szerint, az új tulajdonosi kör folytatni kívánja a cég töretlen, immár hagyományosnak mondható növekedését. A szakmai körben is elismerésnek örvendő vállalat elkötelezett abban, hogy helyi adottságaival és biztos termelési technológia nyújtotta előnyökkel, a hazai és a régiós közép-kelet-európai piacokon is fenntartható versenyelőnyt teremtsen, költséghatékony termeléssel és sikeres márkaépítéssel. Az Urban a hagyományos értékek képviselője, az igazi és megszokott hazai ízeket keresők kedvence, de egy innovatív, megújulni képes vállalat is egyben.
Éva nagy lelkesedéssel beszélt az új, éppen bevezetés alatt álló modern, hozzáadott cukor nélküli termékeikről, további beruházási és termékfejlesztési terveikről. A megújulás első lépéseként a márkalogót gondolták újra, és ezzel párhuzamosan egy erőteljes márkaépítés kezdődik majd az online térben is. //
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy: minőség és egyediség a hazai élelmiszeriparban
A magyar élelmiszeriparban mintegy 50 különböző tanúsító védjegy található, amelyek többsége…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >