Új ügynökség felel a Borsodi márka ATL kommunikációjáért
A Borsodi kétfordulós tenderen választotta ki azt az ügynökséget, amely a márka ATL kommunikációjának stratégiai tervezését és kivitelezését látja el a jövőben. A meghívásos tenderen 5 ügynökség vett részt, amelyek közül a második fordulóba a DDB és a Cluso jutott. Mindkét ügynökség nagyon színvonalas koncepciót mutatott be, végül a tendert a DDB nyerte. „Bízunk benne, hogy hosszú távon tudunk együtt dolgozni a DDB-vel, a stratégiai koncepció pedig tovább erősíti a márka pozícióját a hazai piacon.” – nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
A meghívott ügynökségek az első fordulóban átfogó kommunikációs tervet készítettek a Borsodi márkára vonatkozóan. Ezen anyagok alapján került kiválasztásra a DDB és a Cluso, akik a korábban bemutatott koncepciót részleteiben is kidolgozták. Az ügynökségi tender végeredménye tegnap született meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >