Új ügynökség felel a Borsodi márka ATL kommunikációjáért
A Borsodi kétfordulós tenderen választotta ki azt az ügynökséget, amely a márka ATL kommunikációjának stratégiai tervezését és kivitelezését látja el a jövőben. A meghívásos tenderen 5 ügynökség vett részt, amelyek közül a második fordulóba a DDB és a Cluso jutott. Mindkét ügynökség nagyon színvonalas koncepciót mutatott be, végül a tendert a DDB nyerte. „Bízunk benne, hogy hosszú távon tudunk együtt dolgozni a DDB-vel, a stratégiai koncepció pedig tovább erősíti a márka pozícióját a hazai piacon.” – nyilatkozta Dr. Sükösd Zsuzsa, a Borsodi Sörgyár jogi és vállalati kapcsolatok igazgatója.
A meghívott ügynökségek az első fordulóban átfogó kommunikációs tervet készítettek a Borsodi márkára vonatkozóan. Ezen anyagok alapján került kiválasztásra a DDB és a Cluso, akik a korábban bemutatott koncepciót részleteiben is kidolgozták. Az ügynökségi tender végeredménye tegnap született meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >