Új Tic Tac Fresh a Ferrerótól az Egyesült Királyságban
Új Tic Tac Fresh termékcsaládot indít útjára a Ferrero az Egyesült Királyság élelmiszer- és kényelmi üzleteiben.
Az új termék három ízben – Cool Cherry, Strong Mint és Grapefruit-Mint – kapható.
A márka ikonikus műanyagdobozában megjelenő cukormentes és a HFSS (zsír-, só- és cukortartalom csökkentésére vonatkozó) szabályoknak megfelelő termékcsalád a cég szerint lehetőséget ad a kereskedőknek újabb fogyasztókat megnyerni a cukortermékek számára.
Jason Sutherland, az Egyesült Királyságért és Írországért felelős értékesítési igazgató elmondta, hogy “a Tic Tac-kal mindenkori célunk az, hogy a vásárlóknak izgalmas és friss ízélményt biztosítsunk. Új Tic Tac Fresh ízeink között megtalálható a legnépszerűbb Strong Mint, és második legnépszerűbb Cool Cherry íz. Ezen felül fogyasztóink most megkóstolhatják legújabb innovációnkat, a grapefruit-mentolos ízt is.”
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >