Új Tic Tac Fresh a Ferrerótól az Egyesült Királyságban
Új Tic Tac Fresh termékcsaládot indít útjára a Ferrero az Egyesült Királyság élelmiszer- és kényelmi üzleteiben.
Az új termék három ízben – Cool Cherry, Strong Mint és Grapefruit-Mint – kapható.
A márka ikonikus műanyagdobozában megjelenő cukormentes és a HFSS (zsír-, só- és cukortartalom csökkentésére vonatkozó) szabályoknak megfelelő termékcsalád a cég szerint lehetőséget ad a kereskedőknek újabb fogyasztókat megnyerni a cukortermékek számára.
Jason Sutherland, az Egyesült Királyságért és Írországért felelős értékesítési igazgató elmondta, hogy “a Tic Tac-kal mindenkori célunk az, hogy a vásárlóknak izgalmas és friss ízélményt biztosítsunk. Új Tic Tac Fresh ízeink között megtalálható a legnépszerűbb Strong Mint, és második legnépszerűbb Cool Cherry íz. Ezen felül fogyasztóink most megkóstolhatják legújabb innovációnkat, a grapefruit-mentolos ízt is.”
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Zabtejjel készült krémlikőrt dob piacra a Baileys az USA-ban
A Baileys legújabb innovációja egy növényi alapú likőr zabtejjel. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >