Új Tic Tac Fresh a Ferrerótól az Egyesült Királyságban
Új Tic Tac Fresh termékcsaládot indít útjára a Ferrero az Egyesült Királyság élelmiszer- és kényelmi üzleteiben.
Az új termék három ízben – Cool Cherry, Strong Mint és Grapefruit-Mint – kapható.
A márka ikonikus műanyagdobozában megjelenő cukormentes és a HFSS (zsír-, só- és cukortartalom csökkentésére vonatkozó) szabályoknak megfelelő termékcsalád a cég szerint lehetőséget ad a kereskedőknek újabb fogyasztókat megnyerni a cukortermékek számára.
Jason Sutherland, az Egyesült Királyságért és Írországért felelős értékesítési igazgató elmondta, hogy “a Tic Tac-kal mindenkori célunk az, hogy a vásárlóknak izgalmas és friss ízélményt biztosítsunk. Új Tic Tac Fresh ízeink között megtalálható a legnépszerűbb Strong Mint, és második legnépszerűbb Cool Cherry íz. Ezen felül fogyasztóink most megkóstolhatják legújabb innovációnkat, a grapefruit-mentolos ízt is.”
Kapcsolódó cikkeink
A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >