Új Tic Tac Fresh a Ferrerótól az Egyesült Királyságban
Új Tic Tac Fresh termékcsaládot indít útjára a Ferrero az Egyesült Királyság élelmiszer- és kényelmi üzleteiben.
Az új termék három ízben – Cool Cherry, Strong Mint és Grapefruit-Mint – kapható.
A márka ikonikus műanyagdobozában megjelenő cukormentes és a HFSS (zsír-, só- és cukortartalom csökkentésére vonatkozó) szabályoknak megfelelő termékcsalád a cég szerint lehetőséget ad a kereskedőknek újabb fogyasztókat megnyerni a cukortermékek számára.
Jason Sutherland, az Egyesült Királyságért és Írországért felelős értékesítési igazgató elmondta, hogy “a Tic Tac-kal mindenkori célunk az, hogy a vásárlóknak izgalmas és friss ízélményt biztosítsunk. Új Tic Tac Fresh ízeink között megtalálható a legnépszerűbb Strong Mint, és második legnépszerűbb Cool Cherry íz. Ezen felül fogyasztóink most megkóstolhatják legújabb innovációnkat, a grapefruit-mentolos ízt is.”
Kapcsolódó cikkeink
A PayPallel együttműködve kínál a Co-op több online fizetési lehetőséget
Partnerségre lépett a Co-op a PayPal digitális fizetési szolgáltatóval, hogy…
Tovább olvasom >Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál…
Tovább olvasom >A termékcímkéken szereplő fenntarthatósági jelölések igazságtartalmát ellenőrzi a brit versenyhatóság
A brit versenyhatóság legújabb vizsgálatának célja megállapítani, hogy az egyes…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ 30 legjobb munkaadója között a ROSSMANN
Közzétette a világ legjobb munkaadóinak új listáját a Forbes amerikai…
Tovább olvasom >3,9%-kal csökkent a kiskereskedelmi forgalom
A várakozásokat alulmúlva a nyers adat szerint 4,8%-kal, naptárhatástól megtisztítva pedig…
Tovább olvasom >K&H: Mi aggasztja a világ polgárait?
Bevonult a hétköznapok szókincsébe a „fenntarthatóság” kifejezés. Egy 34 országra…
Tovább olvasom >