Új Tesco stílus van születőben Angliában
A cég nagy-britanniai versenytársaihoz hasonlóan belvárosi, két-három szintes üzletekben árusítana élelmiszert, ruházati és háztartási cikkeket valamint játékokat.
Az új koncepciót a vállalat non-food részlegének dinamikus növekedése ihlette. Az első üzlet a nyugat-londoni High Wycombe épül fel, de a cég több nagy lélekszámú településen keres belvárosi telkeket. Az új típusú egységek leginkább az elektronikai, ruházati és kozmetikai szereket értékesítő üzleteknek jelentenek majd komoly konkurenciát. Úgy tűnik ez a fejlesztési irány megfelelő lehetőséget biztosít a cég számára, hogy újabb piacokat nyerjen Nagy-Britanniában, miközben beruházásainak 6/7-ét még mindig a külföldi terjeszkedés jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >