Új Tesco stílus van születőben Angliában
A cég nagy-britanniai versenytársaihoz hasonlóan belvárosi, két-három szintes üzletekben árusítana élelmiszert, ruházati és háztartási cikkeket valamint játékokat.
Az új koncepciót a vállalat non-food részlegének dinamikus növekedése ihlette. Az első üzlet a nyugat-londoni High Wycombe épül fel, de a cég több nagy lélekszámú településen keres belvárosi telkeket. Az új típusú egységek leginkább az elektronikai, ruházati és kozmetikai szereket értékesítő üzleteknek jelentenek majd komoly konkurenciát. Úgy tűnik ez a fejlesztési irány megfelelő lehetőséget biztosít a cég számára, hogy újabb piacokat nyerjen Nagy-Britanniában, miközben beruházásainak 6/7-ét még mindig a külföldi terjeszkedés jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >