Új Tesco stílus van születőben Angliában
A cég nagy-britanniai versenytársaihoz hasonlóan belvárosi, két-három szintes üzletekben árusítana élelmiszert, ruházati és háztartási cikkeket valamint játékokat.
Az új koncepciót a vállalat non-food részlegének dinamikus növekedése ihlette. Az első üzlet a nyugat-londoni High Wycombe épül fel, de a cég több nagy lélekszámú településen keres belvárosi telkeket. Az új típusú egységek leginkább az elektronikai, ruházati és kozmetikai szereket értékesítő üzleteknek jelentenek majd komoly konkurenciát. Úgy tűnik ez a fejlesztési irány megfelelő lehetőséget biztosít a cég számára, hogy újabb piacokat nyerjen Nagy-Britanniában, miközben beruházásainak 6/7-ét még mindig a külföldi terjeszkedés jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >