Új Tesco stílus van születőben Angliában
A cég nagy-britanniai versenytársaihoz hasonlóan belvárosi, két-három szintes üzletekben árusítana élelmiszert, ruházati és háztartási cikkeket valamint játékokat.
Az új koncepciót a vállalat non-food részlegének dinamikus növekedése ihlette. Az első üzlet a nyugat-londoni High Wycombe épül fel, de a cég több nagy lélekszámú településen keres belvárosi telkeket. Az új típusú egységek leginkább az elektronikai, ruházati és kozmetikai szereket értékesítő üzleteknek jelentenek majd komoly konkurenciát. Úgy tűnik ez a fejlesztési irány megfelelő lehetőséget biztosít a cég számára, hogy újabb piacokat nyerjen Nagy-Britanniában, miközben beruházásainak 6/7-ét még mindig a külföldi terjeszkedés jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >