Új termékekkel bővült a Caola portfóliója

Fodor Attila
kereskedelmi és marketingigazgató
Caola
Idén áprilistól a Caola Zrt. lett a londoni székhelyű Freestyle Cosmetics Ltd. termékeinek kizárólagos magyarországi forgalmazója. A több mint 30 éves múltra visszatekintő, széles termékportfólióval rendelkező Freestyle Cosmetics termékei 28 országban vannak jelen, számos kiskereskedelmi hálózatban megtalálhatóak női, férfi kozmetikai termékeik, illetve háztartás-vegyipari termékeik is. Széles termékportfólióját jellemzi a minőség, a sokszínűség, a folyamatos megújulás, egyedi csomagolások, modern dizájn és a kiváló ár-érték arány.
– Vállalatunk sok éves partneri kapcsolat után vállalta a Freestyle Cosmetics-termékek kizárólagos magyarországi forgalmazását. Úgy gondoljuk, hogy termékportfóliójuk kitűnően kiegészíti a Caola Zrt.eddigi palettáját. A Freestyle-termékekkel lehetőségünk van olyan termékkategóriákba is belépni, mint az illatszerek, ajándékcsomagok és vegyi termékek. Illetve tudjuk erősíteni a piaci pozíciónkat a férfi borotválkozási termékkategóriában is – nyilatkozta Fodor Attila, a Caola Zrt. kereskedelmi és marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >A Caola Zrt. az egész országot képes ellátni fertőtlenítő- és tisztítószerekkel
A Caola Zrt. az egész országot képes ellátni fertőtlenítő- és…
Tovább olvasom >Nem mindegy, hogy sir vagy szőr!
A korlátozások, illetve az emberek mozgásterének beszűkülése erőteljesen visszavetette a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >