Új termékekkel bővült a Caola portfóliója
Idén áprilistól a Caola Zrt. lett a londoni székhelyű Freestyle Cosmetics Ltd. termékeinek kizárólagos magyarországi forgalmazója. A több mint 30 éves múltra visszatekintő, széles termékportfólióval rendelkező Freestyle Cosmetics termékei 28 országban vannak jelen, számos kiskereskedelmi hálózatban megtalálhatóak női, férfi kozmetikai termékeik, illetve háztartás-vegyipari termékeik is. Széles termékportfólióját jellemzi a minőség, a sokszínűség, a folyamatos megújulás, egyedi csomagolások, modern dizájn és a kiváló ár-érték arány.
– Vállalatunk sok éves partneri kapcsolat után vállalta a Freestyle Cosmetics-termékek kizárólagos magyarországi forgalmazását. Úgy gondoljuk, hogy termékportfóliójuk kitűnően kiegészíti a Caola Zrt.eddigi palettáját. A Freestyle-termékekkel lehetőségünk van olyan termékkategóriákba is belépni, mint az illatszerek, ajándékcsomagok és vegyi termékek. Illetve tudjuk erősíteni a piaci pozíciónkat a férfi borotválkozási termékkategóriában is – nyilatkozta Fodor Attila, a Caola Zrt. kereskedelmi és marketingigazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Nem mindegy, hogy sir vagy szőr!
A korlátozások, illetve az emberek mozgásterének beszűkülése erőteljesen visszavetette a…
Tovább olvasom >Új gyárat épít a Caola Zrt.
Letették az alapkövét annak a 4000 nm-es gyártócsarnoknak, ami Martonvásár…
Tovább olvasom >Magazin: A bőrt ápolja, a környezetet védi
A testápolási piac kismértékű csökkenéséről számolnak be a szegmens résztvevői,…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >