Új technológiával mérsékli az élelmiszer-pazarlást a Walmart 1400 üzletében
A Walmart Inc. olyan technológiát vezet be, amely lehetővé teszi, hogy az áruházi munkatársak növeljék a kereskedő élelmiszerhulladék-áramának fenntarthatóságát.
A Walmart a Denali szervesanyag-újrahasznosítótól származó új technológiát, valamint egyszerűsített folyamatokat vezet be, hogy segítse a munkatársakat az élelmiszerhulladék hatékonyabb „kicsomagolásában”. A Zero Depack nevű új program a hulladékba kerülő lejárt szavatosságú élelmiszerekről távolítja el a csomagolást.
A Zero Depack programmal felszerelt Walmart és Sam’s Club üzletekben a munkatársak a lejárt szavatosságú élelmiszereket egy tartályba dobják, és a Denali technológiája 97%-os pontossággal szétválasztja egymástól az élelmiszereket és a csomagolóanyagokat. Segítségével a munkatársaknak kevesebb időt kell tölteniük az újrahasznosítási folyamat támogatásával, és több időt fordíthatnak a vásárlókkal kapcsolatos feladatokra.
Emellett a Walmart szerint a lejárt vagy eladhatatlan élelmiszerek és csomagolásuk szétválasztásának megkönnyítése tisztább hulladékáramot és a fenntarthatóság terén potenciális lehetőségeket teremt.
Amikor az élelmiszerhulladékot a Denali a Walmart vagy Sam’s Club üzletekben összegyűjti, az egyik lehetősége az eladhatatlan tételek bioszilárd anyaggá való átalakítása, amely mezőgazdasági felhasználásra, például komposztban vagy állati takarmányként használható. A pontos kimenet az eredeti anyag jellegétől függ.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Élelmiszerhősök a Lidlnél
A Lidl Magyarország idén is sikerrel zárta az élelmiszer-pazarlás elleni…
Tovább olvasom >Az élelmiszer-pazarlást csökkentő projekt valósult meg Csongrád-Csanád vármegyében
Nemzetközi összefogással valósult meg egy élelmiszer-pazarlást csökkentő projekt Csongrád-Csanád vármegyében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >