Új szendvicseivel belép a snackpiacra az Abonett
Négyféle új szendvics forgalmazását kezdte meg a nyáron az Abonett Kft. Az extrudált kenyerek piacát vezető abonyi társaság átcsomagolta a termékeit, és új ízesítésekkel is bővítette kínálatát – foglalta össze az újdonságaikat Szebeni Zoltán, aki testvérével, Ákossal együtt vezeti a családi céget.
A fogyasztók jobb tájékozódását segíti az Abonett új csomagolása. A letisztult és típus szerint egységes külsőnek köszönhetően még könnyebben megtalálhatók a klasszikus, bio vagy gluténmentes extrudált kenyerek a boltok polcain. Az Abonett extrudált kenyerei nemcsak kívülről, hanem belülről is megújultak. Új ízekkel és superfood magokkal bővült a választék. 2019-ben az Abonett gluténmentes termékcsaládja két taggal bővült (lenmaggal és zöldségekkel extrudált kenyér), a bio termékcsalád pedig három új ízben kapható. Összesen már 14 Abonett-íz közül választhatnak a vásárlók.
Az Abonett nemcsak a hagyományos termékkörét újította meg, hanem gluténmentes szendvicsekkel is megjelent a piacon. A vásárlók kényelme érdekében kifejlesztett „on-the-go” terméket bárki, bárhová magával viheti, hiszen könnyedén elfér akár egy kézitáskában is. Az itthon egyedülálló, extrudált kenyérből készült szendvicseket négy ízben (két sós és két édes) lehet megvásárolni a cég webshopjában és már több kereskedelmi lánc üzleteiben is.
– A megújult választékunk nemcsak azoknak lehet vonzó, akik kizárólag gluténmentesen étkezhetnek, hanem mindenkinek, aki életmódváltást tervez, vagy csak tudatosabban szeretne étkezni. Az extrudált kenyereket lelkiismeret-furdalás nélkül fogyaszthatja bárki, hiszen egy szeletben csupán 18 kalória van, és a szendvicsekben is kevesebb mint 130 – mondja Szebeni Zoltán.
Az ügyvezető igazgató szerint az Abonett, amit csak lehet, környékbeli termelőktől vásárol, akikkel évtizedes kapcsolata van. Ezért is tartotta fontosnak a cég, hogy az extrudált kenyerein és szendvicsein ott legyen az ezt igazoló Magyar Termék védjegyek valamelyike. //
Kapcsolódó cikkeink
A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >Menteshelyek ez év kedvenc helyei
Idén harmadik alkalommal került meghirdetésre a Menteshelyek kedvenc helyei verseny. Egyre…
Tovább olvasom >Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >