Új szakemberrel erősít a Dreher marketingcsapata
Januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a szintén nagy múltú Zwack Unicum Nyrt. szenior márka menedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz. Korábbi tapasztalatait a Tchibonál és a British American Tobaccónál szerezte.
Hruska Rita az International Business Schoolban szerzett közgazdász marketinges diplomát, szakmai pályafutását a British American Tobaccónál kezdte, ahol 2 éves vezetőképző program után, újszerű marketinges megoldásokra koncentrálva, prémium márkák építésén, és több sikeres termék bevezetésén dolgozott. Ezt követően új cég és az FMCG terület következett. A Tchibo Kft. márka menedzsereként a cég legfontosabb piacvezető márkájának további erősítése volt a fő feladata.
2009-ben csatlakozott a Zwack Unicum Nyrt.-hez, ahol kezdetben a Johnnie Walker márkát, majd a zászlóshajó, az Unicum márkacsapatát irányította. Mind ezek mellett, a cégnél eltöltött évei alatt, olyan neves, nemzetközi márkákat is képviselt, mint a Moët & Chandon, a Hennessy, az Evian, a Baileys, és a Captain Morgan. Az utolsó években leginkább magyar márkák kommunikációjáért, illetve új márkák és termékfejlesztések bevezetéséért felelt.
„Mindig is közel álltak hozzám a nagy múltú, tradicionális márkák. A 165 éves Dreher Sörgyárnál a gazdag örökség hiteles bemutatása mellett többek között innovációval és élménymarketinggel tudjuk majd sikeresen tovább építeni a márkáink elismertségét” – mondta el Hruska Rita az új kihívás kapcsán.
A marketing menedzser a Drehernél olyan kedvelt termékek marketingjét viszi majd, mint az Asahi, a Pilsner Urquel, a Kozel, a HB és a Kingswood.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >