Új szakemberrel erősít a Dreher marketingcsapata
Januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a szintén nagy múltú Zwack Unicum Nyrt. szenior márka menedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz. Korábbi tapasztalatait a Tchibonál és a British American Tobaccónál szerezte.
Hruska Rita az International Business Schoolban szerzett közgazdász marketinges diplomát, szakmai pályafutását a British American Tobaccónál kezdte, ahol 2 éves vezetőképző program után, újszerű marketinges megoldásokra koncentrálva, prémium márkák építésén, és több sikeres termék bevezetésén dolgozott. Ezt követően új cég és az FMCG terület következett. A Tchibo Kft. márka menedzsereként a cég legfontosabb piacvezető márkájának további erősítése volt a fő feladata.
2009-ben csatlakozott a Zwack Unicum Nyrt.-hez, ahol kezdetben a Johnnie Walker márkát, majd a zászlóshajó, az Unicum márkacsapatát irányította. Mind ezek mellett, a cégnél eltöltött évei alatt, olyan neves, nemzetközi márkákat is képviselt, mint a Moët & Chandon, a Hennessy, az Evian, a Baileys, és a Captain Morgan. Az utolsó években leginkább magyar márkák kommunikációjáért, illetve új márkák és termékfejlesztések bevezetéséért felelt.
„Mindig is közel álltak hozzám a nagy múltú, tradicionális márkák. A 165 éves Dreher Sörgyárnál a gazdag örökség hiteles bemutatása mellett többek között innovációval és élménymarketinggel tudjuk majd sikeresen tovább építeni a márkáink elismertségét” – mondta el Hruska Rita az új kihívás kapcsán.
A marketing menedzser a Drehernél olyan kedvelt termékek marketingjét viszi majd, mint az Asahi, a Pilsner Urquel, a Kozel, a HB és a Kingswood.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Célzás vagy túl-célzás? – Az új marketing-dilemma
Többmilliárd hirdetésmegjelenés fényében, a mai marketing sikerének kulcsa az egyensúly:…
Tovább olvasom >Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább mélyül a válság a Pápai Hús Kft.-nél, miközben a versenytársak növekednek
Súlyos veszteséggel zárta a 2024-es évet a Pápai Hús Kft.,…
Tovább olvasom >Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely…
Tovább olvasom >Pünkösdi nyitvatartás a PENNY-ben
A pünkösdi hosszú hétvégére is érdemes időben beszerezni a legfontosabb…
Tovább olvasom >