Új szakemberrel erősít a Dreher marketingcsapata
Januártól Hruska Rita felel a Dreher nemzetközi márkáiért. A szakember a szintén nagy múltú Zwack Unicum Nyrt. szenior márka menedzseri pozíciójából érkezett a sörgyártóhoz. Korábbi tapasztalatait a Tchibonál és a British American Tobaccónál szerezte.
Hruska Rita az International Business Schoolban szerzett közgazdász marketinges diplomát, szakmai pályafutását a British American Tobaccónál kezdte, ahol 2 éves vezetőképző program után, újszerű marketinges megoldásokra koncentrálva, prémium márkák építésén, és több sikeres termék bevezetésén dolgozott. Ezt követően új cég és az FMCG terület következett. A Tchibo Kft. márka menedzsereként a cég legfontosabb piacvezető márkájának további erősítése volt a fő feladata.
2009-ben csatlakozott a Zwack Unicum Nyrt.-hez, ahol kezdetben a Johnnie Walker márkát, majd a zászlóshajó, az Unicum márkacsapatát irányította. Mind ezek mellett, a cégnél eltöltött évei alatt, olyan neves, nemzetközi márkákat is képviselt, mint a Moët & Chandon, a Hennessy, az Evian, a Baileys, és a Captain Morgan. Az utolsó években leginkább magyar márkák kommunikációjáért, illetve új márkák és termékfejlesztések bevezetéséért felelt.
„Mindig is közel álltak hozzám a nagy múltú, tradicionális márkák. A 165 éves Dreher Sörgyárnál a gazdag örökség hiteles bemutatása mellett többek között innovációval és élménymarketinggel tudjuk majd sikeresen tovább építeni a márkáink elismertségét” – mondta el Hruska Rita az új kihívás kapcsán.
A marketing menedzser a Drehernél olyan kedvelt termékek marketingjét viszi majd, mint az Asahi, a Pilsner Urquel, a Kozel, a HB és a Kingswood.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >