Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának az Egyesült Államokban – jelentette be Jean-Christophe Flatin vezérigazgató. A svéd zabtejgyártó átfogó akcióterv segítségével kívánja megszólítani a fenntarthatóságra és egészségtudatosságra fogékony Z-generációt.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Bár az Európában és Kínában növekvő Oatly eladásai globálisan 9,2%-kal bővültek az év első negyedévében, a márka Észak-Amerikában 10,9%-os visszaesést tapasztalt.
A cég a második félévben kampánnyal kívánja újra lendületbe hozni a tengerentúli keresletet. Ebben kiemelt szerep jut a kávézókban való jelenlétnek, ahol a legnépszerűbb nem tejalapú kávéízesítő a zabtej – a rendelések egyharmada ugyanis ezzel készül a Square platform adatai szerint. A kampány célja, hogy csökkentse a növényi tejekkel szembeni ellenállást, például azok egészségességével kapcsolatban az interneten terjedő félrevezető információk ellensúlyozásával, valamint a termékek elérhetőségének növelésével.
Az akcióterv fókuszában a Barista Edition sorozat és az olyan hideg italok állnak majd, mint a jegeskávé és cold brew, amelyek különösen népszerűek a fiatalabb generáció körében. //
Kapcsolódó cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Dohányboltok: kevesebb termék, koncentrált forgalom, új növekedési utak
A nemzeti dohányboltok FMCG-forgalma – tehát a dohánytermékeket nem tartalmazó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >