Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának az Egyesült Államokban – jelentette be Jean-Christophe Flatin vezérigazgató. A svéd zabtejgyártó átfogó akcióterv segítségével kívánja megszólítani a fenntarthatóságra és egészségtudatosságra fogékony Z-generációt.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Bár az Európában és Kínában növekvő Oatly eladásai globálisan 9,2%-kal bővültek az év első negyedévében, a márka Észak-Amerikában 10,9%-os visszaesést tapasztalt.
A cég a második félévben kampánnyal kívánja újra lendületbe hozni a tengerentúli keresletet. Ebben kiemelt szerep jut a kávézókban való jelenlétnek, ahol a legnépszerűbb nem tejalapú kávéízesítő a zabtej – a rendelések egyharmada ugyanis ezzel készül a Square platform adatai szerint. A kampány célja, hogy csökkentse a növényi tejekkel szembeni ellenállást, például azok egészségességével kapcsolatban az interneten terjedő félrevezető információk ellensúlyozásával, valamint a termékek elérhetőségének növelésével.
Az akcióterv fókuszában a Barista Edition sorozat és az olyan hideg italok állnak majd, mint a jegeskávé és cold brew, amelyek különösen népszerűek a fiatalabb generáció körében. //
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >