Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának az Egyesült Államokban – jelentette be Jean-Christophe Flatin vezérigazgató. A svéd zabtejgyártó átfogó akcióterv segítségével kívánja megszólítani a fenntarthatóságra és egészségtudatosságra fogékony Z-generációt.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Bár az Európában és Kínában növekvő Oatly eladásai globálisan 9,2%-kal bővültek az év első negyedévében, a márka Észak-Amerikában 10,9%-os visszaesést tapasztalt.
A cég a második félévben kampánnyal kívánja újra lendületbe hozni a tengerentúli keresletet. Ebben kiemelt szerep jut a kávézókban való jelenlétnek, ahol a legnépszerűbb nem tejalapú kávéízesítő a zabtej – a rendelések egyharmada ugyanis ezzel készül a Square platform adatai szerint. A kampány célja, hogy csökkentse a növényi tejekkel szembeni ellenállást, például azok egészségességével kapcsolatban az interneten terjedő félrevezető információk ellensúlyozásával, valamint a termékek elérhetőségének növelésével.
Az akcióterv fókuszában a Barista Edition sorozat és az olyan hideg italok állnak majd, mint a jegeskávé és cold brew, amelyek különösen népszerűek a fiatalabb generáció körében. //
Kapcsolódó cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >